Customer Centricity Maturity Assessment

Download: Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Kan allerede loyale kunder blive endnu mere loyale?

Mange virksomheder er af den opfattelse, at det går fornuftigt i forhold til deres kunders loyalitet – og så er alt jo så godt som det kan være, eller er det…
Indsatsen i forhold til kundeorientering er en kontinuerlig opgave, og der vil for de fleste virksomheder være et løbende forbedringspotentiale. Et potentiale som er en skam at overse, da forbedringer af kundeloyaliteten har en direkte effekt på bundlinjen!

Her kan du downloade vores inspirationsmateriale “Customer Centricity Maturity Assessment, Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst”– det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Customer Centricity Maturity Assessment

Produktbeskrivelse

Hvis du ønsker det, kan du downloade CCMA produktbeskrivelsen, på denne side.

Inspiration til øget kundeorientering

Loyalty Group udgiver med mellemrum whitepapers om emnet kundeorientering, som du kan downloade som PDF. Vi håber, du bliver inspireret til at øge kundeorienteringen i netop din virksomhed og ønsker dig god læselyst.

Hvis du ønsker yderligere inspiration, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvor vi løbende bringer links til artikler, whitepapers og nyheder om emnet kundeorientering.

*Bemærk at indholdet i vores whitepapers ikke må gengives uden skriftlig tilladelse fra Loyalty Group.

Kundeloyalitetens 10 bud

Artiklen beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del af enhver virksomheds kundeorientering. 

Fordele og ulemper ved Net Promoter Score

Net Promoter Score (NPS) er en af de mest anerkendte modeller til loyalitetssegmentering.

Kundeorientering i HR - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i HR.

Kundeorientering i Kundeservice - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Kundeservice.

Kundeorientering i Marketing - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Marketing.

Kundeorientering i Direktionen - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Direktionen.

Kundeorientering i Salg - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Salg.

Kundeorientering i Økonomi - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Økonomi.