CX analyse 2021

Hent rapporten “CX Udfordringer 2021”

 

Med undersøgelsen ”CX Udfordringer 2021” sættes der fokus på arbejdet med Customer Experience (CX) i de danske virksomheder. Undersøgelsen belyser den nuværende ledelsesmæssige prioritering af CX, samt hvordan CX-arbejdet udføres, og hvilken betydning CX-arbejdet har i virksomhederne. 

Undersøgelsen viser, at CX er sat på agendaen i en række danske virksomheder. Men der er også en række områder, hvor der er forskelle på hvor langt man er nået, og hvordan man får udnyttet effekterne af CX arbejdet. 

Det kan du læse mere om i analyserapporten ”CX Udfordringer 2021”, som du kan downloade gratis ved at udfylde formularen nedenfor. God læselyst.  

 

CX analyse 2021

Udfyld formular og få tilsendt rapporten. Rigtig god fornøjelse. Og du er altid velkommen til at kontakte os på telefon + 45 70 25 26 27.

 

Find os

Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark