Forside 9 CXM Professional

CXM Professional

Udvikl dine CX-færdigheder med CXM Professional træning

I samarbejde med vores partner CX Master Academy tilbyder vi dig nu en 2-dages træning med certificering i København.

CXM Professional-træningen giver dig mulighed for at blive en drivkraft for kundeorienterede forandringer. Denne to-dages træning kombinerer teori med praktiske værktøjer, dokumenterede metoder og inspiration fra førende europæiske virksomheder.

 

 

 

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til noget omkring kurset, er du meget velkommen til at kontakte Sara Landin Riis på sr@loyaltygroup.dk

DATO: 29. – 30. APRIL 2025

LOKATION: KØBENHAVN

SPROG: ENGELSK

MÅLGRUPPE: CX ANSVARLIGE

PRIS: DKK 9.325 (eksklusiv moms)

Træningen består af 5 moduler:

  1. Kundeoplevelser set i et CX-professionelt perspektiv
    Få en dybere indsigt i de grundlæggende principper for customer experience management (CX) og udforsk best practise, som er skræddersyet til CX-professionelle. Forstå hvordan strategisk ledelse af kundeoplevelser kan transformere virksomhedens forhold til kunderne og skabe varig loyalitet og lønsomhed.
  2. Forståelse for kundens stemme – Voice of Customer
    Lær at indsamle og analysere kundefeedback effektivt, og omsæt denne viden til konkrete handlinger, der forbedrer kundeoplevelsen. Med fokus på målelige resultater vil du kunne implementere ændringer, der virkelig gør en forskel for kunderne og styrker virksomhedens brand.
  3. Avanceret kunderejsekortlægning – Customer Journey Mapping
    Tag et skridt forbi de grundlæggende kunderejser ved at dykke ned i de skjulte mønstre i kundeadfærden. Identificér grundlæggende årsager (root cause) til utilfredshed og design fremtidens kunderejser, der ikke blot lever op til, men overgår kundernes forventninger.
  4. Customer Experience design
    Implementer brugercentrerede designprincipper og metoder som design thinking for at skabe innovative løsninger, der ikke kun imødekommer kundernes behov, men også er relevante for forretningen. Lær at balancere kreativitet med praktisk anvendelighed for at levere enestående kundeoplevelser.
  5. Medarbejderengagement og forandringsledelse
    Skab en kultur, hvor medarbejderne anerkender deres betydning i leveringen af ekstraordinære kundeoplevelser. Få indsigt i effektive forandringsprocesser, der sikrer en succesfuld implementering af CX-initiativer, og engagér dine medarbejdere i at være ambassadører for en forbedret kundeoplevelse.
Du tilmelder dig hos vores samarbejdspartner CXM Academy via knappen nedenunder.

Her er der også mulighed for at læse mere om kurset, certificeringen og underviseren. Du skal være opmærksom på at den videre læsning foregår på engelsk, og at kurset ligeledes vil foregå på engelsk.