Download – Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

Download artiklen: Net Promotor Score

Net Promoter Score (NPS) er en af de mest anerkendte modeller til loyalitetssegmentering verden over og anvendes af virksomheder som blandt andet Microsoft, Danfoss og Lego.

Net Promoter Score segmenterer dine kunder på basis af deres svar på spørgsmålet: “Vil du anbefale os til familie, venner eller bekendte?”.

Læs mere om Net Promotor Score

Net Promoter Score er en meget anvendt model til loyalitetssegmentering. Og det er der en god grund til.

Net Promoter Score er let at forstå – og kendt af de fleste. Det er et enkelt tal, som enten kan gå op eller ned. Begrebet er nemt at kommunikere internt, sammenligne med andre og bruges ofte som måltal til at sætte loyalitet på dagsordenen. Net Promoter Score bør dog bruges med omtanke.    

Få mere inspiration i vores andre white papers

Loyalty Group udgiver white papers om emnet kundeorientering, som du kan bestille som PDF. Vi håber, du bliver inspireret til at øge kundeorienteringen i netop din virksomhed og ønsker dig god læselyst.

Hvis du ønsker yderligere inspiration, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvor vi løbende bringer artikler og nyheder om emnet kundeorientering.

*Bemærk at indholdet i vores white papers ikke må gengives uden skriftlig tilladelse fra Loyalty Group.

Show Me the Money

Formålet med dette white paper er at synliggøre de økonomiske effekter, der følger med en øget kundeloyalitet.

Kundeloyalitetens 10 bud

Artiklen beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del af enhver virksomheds kundeorientering. 

Kundeorientering i HR - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i HR.

Kundeorientering i Kundeservice - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Kundeservice.

Kundeorientering i Marketing - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Marketing.

Kundeorientering i Direktionen - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Direktionen.

Kundeorientering i Salg - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Salg.

Kundeorientering i Økonomi - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Økonomi.

Find os

Loyalty Group A/S
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark