Download – Kundeloyalitetens 10 bud

Download white paper: Kundeloyalitetens 10 bud

Her kan du downloade vores white paper “Kundeloyalitetens 10 bud”, som er skrevet af Mikkel Korntved, Loyalty Group. 

Vores white paper beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del af enhver virksomheds kundeorientering – men hvorfor efterlever størsteparten af erhvervslivet dem så ikke?

Få mere inspiration i vores andre white papers

Loyalty Group udgiver white papers om emnet kundeorientering, som du kan bestille som PDF. Vi håber, du bliver inspireret til at øge kundeorienteringen i netop din virksomhed og ønsker dig god læselyst.

Hvis du ønsker yderligere inspiration, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvor vi løbende bringer artikler og nyheder om emnet kundeorientering.

*Bemærk at indholdet i vores white papers ikke må gengives uden skriftlig tilladelse fra Loyalty Group.

Show Me the Money

Formålet med dette white paper er at synliggøre de økonomiske effekter, der følger med en øget kundeloyalitet.

Fordele og ulemper ved Net Promoter Score

Net Promoter Score (NPS) er en af de mest anerkendte modeller til loyalitetssegmentering.

Kundeorientering i HR - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i HR.

Kundeorientering i Kundeservice - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Kundeservice.

Kundeorientering i Marketing - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Marketing.

Kundeorientering i Direktionen - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Direktionen.

Kundeorientering i Salg - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Salg.

Kundeorientering i Økonomi - Loyale kunder er vejen til vækst

Artiklen beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Økonomi.

Find os

Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark