Foredrag og workshops
Bliv inspireret til en øget kundeorientering
Lad det være sagt med det samme: Et foredrag gør ikke din virksomhed mere kundeorienteret. Det kan til gengæld være med til at skabe interesse, fokus, åbne øjne og inspirere til at tage hul på arbejdet med at styrke fokus på kunderne.
Uanset hvilken funktion, du befinder dig i, leverer vi gerne en motiverende vitaminindsprøjtning i form af:
- Fakta om kundeorientering og de typiske udfordringer i din funktion
- Beregning af den forretningsmæssige værdi af øget kundeorientering
- Inspiration til en øget kundeorientering inden for netop dit funktionsområde
- Eksempler fra lignende virksomheder, der har succes med kundeorientering
- Målrettede anbefalinger og inspirationsmateriale til det videre arbejde
Læs mere om vores foredrag specielt rettet mod topledelse, salg, marketing, kundeservice og forhandlere, og tøv ikke med at kontakte os, hvis du har specifikke ønsker til et foredrag i din virksomhed.
Har du specifikke ønsker?
Du er velkommen til at kontakte os på telefon + 45 70 25 26 27 eller e-mail info@loyaltygroup.dk, hvis du vide mere om hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed med et nyt pust.
Ledelse
Salg og marketing
Kundeservice
Ledelse
Kundeorientering på tværs af virksomheden
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet “Holistisk kundeorientering” og formålet med indlægget
- Fakta om barriererne for optimalt samarbejde på tværs af virksomheden
- Fokus på den forretningsmæssige værdi af en øget kundeorientering
- Inspiration til at styrke kundeoplevelsen på basis af et fælles vidensfundament
- Eksempler på virksomheder, der arbejder med holistisk kundeorientering
- Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale
Målgruppe: Kurset henvender sig til virksomhedens topledelse.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Loyale medarbejdere – grundlaget for loyale kunder
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet medarbejderloyalitet og formålet med indlægget
- Fakta om sammenhængen mellem medarbejder- og kundeloyalitet
- Eksempler på den forretningsmæssige værdi af øget medarbejderloyalitet
- Inspiration til at styrke involvering og motivation af medarbejderne
- Eksempler på værdien af en øget kundeorientering hos medarbejderne
- Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale
Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens topledelse.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Træf dine beslutninger på basis af fakta
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet beslutninger på basis af fakta
- Fakta om brugen af kundeviden som grundlag for initiativer
- Fokus på den forretningsmæssige værdi af 1:1-kundeviden
- Inspiration til at udnytte viden optimalt på tværs af afdelinger
- Eksempler på arbejdet med 1:1-kundeviden i praksis
- Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale
Målgruppe: Kurset henvender sig til virksomhedens topledelse.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Fra kortsigtet salg til lønsomme kunderelationer
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet kunderelationer og formålet med indlægget
- Fakta om kundens livstidsværdi og behovet for kundeviden
- Beregning af den økonomiske værdi af øget kundefastholdelse
- Inspiration til værktøjer og metoder til at styrke kundeloyaliteten
- Præsentation af case med fokus på lønsomme kunderelationer
- Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale
Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens topledelse.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Se fremad og sæt realistiske styringsmål
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet styringsmål og formålet med indlægget
- Fakta om brugen af kundedata i danske virksomheder
- Fokus på den forretningsmæssige værdi af relevante kundedata
- Inspiration til styringsmål på basis af loyalitets- og holdningsdata
- Eksempler på brug af loyalitetsdata til at forudse kundeadfærd
- Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale
Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens topledelse.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Salg og Marketing
One size fits Nobody
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion: massekommunikation vs. individuel kommunikation
- Fakta om brugen af individuel kundeviden i de danske marketingafdelinger
- Fokus på det forretningsmæssige udbytte af individuel kommunikation
- Inspiration til at indsamle og anvende relevant kundeviden i Marketing
- Eksempler på virksomheder, som praktiserer individuel kommunikation
- Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale
Målgruppe: Foredraget henvender sig til til virksomhedens marketingledelse og andre med interesse i optimering og udvikling af marketingfunktionen.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Loyalitetssegmentering – nøglen til øget marketingeffekt
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet loyalitetsbaseret kundesegmentering i Marketing
- Fakta om segmentering og effektmåling i de danske marketingafdelinger
- Fokus på den forretningsmæssige værdi af en effektiv kundesegmentering
- Inspiration til segmentering på basis af kundens værdi, potentiale og loyalitet
- Eksempler på virksomheder, der arbejder med loyalitetssegmentering i praksis
- Afsluttende anbefalinger og uddeling af inspirationsmateriale
Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens marketingledelse og andre med interesse i optimering og udvikling af marketingfunktionen.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Den effektive Key Account Manager
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet effektiv Key Account Management
- Fakta om udfordringerne i forbindelse med effektiv kundepleje
- Fokus på den forretningsmæssige værdi af effektiv segmentering
- Inspiration til at prioritere og målrette indsatserne på basis af viden
- Eksempler på virksomheder, der har styrket salget gennem segmentering
- Afsluttende anbefalinger og uddeling af inspirationsmateriale
Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens salgsledelse og andre med interesse i optimering og udvikling af salget.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål)
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Forventningsstyring er nøglen til succes
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet forventningsstyring i Salg
- Fakta om typiske udfordringer i forhold til forventningsstyring
- Fokus på den forretningsmæssige værdi af effektiv forventningsstyring
- Inspiration til at skabe større sammenhæng i kundeoplevelsen
- Gode og dårlige eksempler på forventningsstyring i praksis
- Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale
Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens salgsledelse og andre med interesse i optimering og udvikling af salget.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål)
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Loyalitetssegmentering – nøglen til øget salg
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet loyalitetssegmentering i Salg
- Fakta om segmentering og anvendelse af kundeviden i Salg
- Fokus på den forretningsmæssige værdi af en effektiv segmentering
- Inspiration til at segmentere kunderne på basis af relevant viden
- Eksempler på virksomheder, der har styrket salget gennem segmentering
- Afsluttende anbefalinger og uddeling af inspirationsmateriale
Målgruppe: Foredraget henvender sig til virksomhedens salgsledelse og andre med interesse i optimering og udvikling af salget.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Kundeservice
Kundens Dag Workshop – Motivér og involvér organisationen
Workshoppen i overskrifter:
- Organisatorisk selverkendelse af manglende kundeorientering
- Organisatorisk spejltest – kundernes prioritering vs. “hvad vi troede…”Udvikling af prioriterede handlingsplaner til forbedret kundefokus
Deltagere: Topledelse + funktionsansvarlige + medarbejdere
Varighed: 7 timer inkl. 2×15 + 1×45 minutters pause
Materiale: Der udleveres på dagen arbejdsduge samt spørgsmålskort – efterfølgende udleveres udvalgte PowerPoint slides
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Kundeloyalitet som fælles mål
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet kundetilfredshed og -loyalitet
- Typiske udfordringer i samarbejdet mellem hovedkontor og forhandlere
- Fokus på den forretningsmæssige værdi af en loyal kunde over tid
- Inspiration til et optimeret samarbejde på basis af relevant kundeviden
- Eksempler på forhandlere som arbejder succesfuldt med kundeloyalitet
- Afsluttende anbefalinger og uddeling af inspirationsmateriale
Målgruppe: Foredraget henvender sig til funktionsansvarlige hos hovedkontor, forhandlerbestyrelser og butiks-/forhandlerledelser.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Kundeklager er en gave
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet kundeklager og formålet med dagen
- Fakta omkring klagehåndtering og de typiske udfordringer
- Præsentation af eksempler på god og dårlig kundeservice
- Eksempler på den økonomiske værdi af god klagehåndtering
- Inspiration til en effektiv proces for klagehåndtering
- Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale
Målgruppe: Kurset henvender sig til ledere, teamledere, og koordinatorer i Kundeservice.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Nye styringsmål i kundeservice
Foredraget i overskrifter:
- Introduktion til emnet styringsmål i Kundeservice
- Fakta omkring kundeservice og de typiske udfordringer
- Præsentation af eksempler på god og dårlig kundeservice
- Eksempler på den økonomiske værdi af en god kundeoplevelse
- Inspiration til individuel kundebehandling på basis af 1:1-viden
- Forslag til nye styringsmål og motivation af medarbejdere
- Afsluttende anbefalinger og udlevering af inspirationsmateriale
Målgruppe: Foredraget henvender sig til ledere, teamledere, og koordinatorer i Kundeservice.
Varighed: 1 time (inklusiv spørgsmål).
Sted: Foredraget afholdes i din virksomhed, medmindre andet aftales.
Foredragsholder: Foredraget bliver holdt af en seniorkonsulent fra Loyalty Group.
Materiale: Alle deltagere får udleveret bogen “Kundeorienteret?” (værdi 149 kr.)
Kontakt os på e-mail info@loyaltygroup.dk eller telefon +45 70 25 26 27 for pris og yderligere information om foredraget.
Kontakt
Vil du også have mere ud af arbejdet med kundeloyalitet? Så kontakt os for en uforpligtende samtale.
Du er velkommen til at kontakte os på telefon + 45 70 25 26 27 eller sende en mail til info@loyaltygroup.dk.
Du kan også udfylde formularen på siden, så vil vi kontakte dig hurtigst muligt.