Hændelsesbaserede analyser

Kundeanalyser på det helt rigtige tidspunkt

Hændelsesbaserede kundeanalyser sætter dig i stand til at løse problemer, så snart de opstår.

Med hændelsesbaserede kundeanalyser får du viden om kundernes oplevelser umiddelbart efter, at de har været i kontakt med din virksomhed. Det giver dig en stor fordel: timing.

Har kunden oplevet et problem, kan du reagere umiddelbart og løse det, og få en kunde, som er gladere end i udgangspunktet. Kunder forventer nemlig ikke nødvendigvis, at en virksomhed er perfekt, men de forventer, at problemer bliver løst. Jo før, des bedre.

Mål kundeoplevelsen ved de vigtigste kontaktpunkter

Hændelsesbaserede kundeanalyser lader dig komme helt tæt på de situationer, hvor kundeloyalitet bliver skabt – eller formøblet. Det kan være eksempelvis være:

  • efter det første møde med virksomheden
  • når kunden har modtaget sin leverance
  • ved specifikke henvendelser til kundeservice
  • når kunden har sagt farvel.

Som man spørger, får man svar. Ved at spørge umiddelbart efter kontakten, får du umiddelbare svar. Det gør den feedback, du får, meget detaljeret, ærlig og direkte – og dermed brugbar.

Laver I allerede en årlig kundeanalyse? Så er det her næste skridt

Måske laver din virksomhed allerede en årlig kundeanalyse? Bliv ved med det. Men det er ingen undskyldning for ikke at arbejde med hændelsesbaserede analyser.

Den årlige kundeanalyse fortæller om det lange seje træk. Men den kan ikke hjælpe dig med at holde på en kunde, som lagde sin forretning et andet sted for et halvt år siden.

Det er den simple forklaring på, at hændelsesbaserede analyser er det næste naturlige skridt, hvis du vil arbejde seriøst med virksomhedens kundeloyalitet. Og med seriøst mener vi, at det skal kunne mærkes på bundlinjen.

Hos Loyalty Group har vi over 25 års erfaring med netop det. Derfor kan vi hjælpe dig med ikke alene at stille de rigtige spørgsmål, men også at stille dem på det rigtige tidspunkt og til de rigtige personer.

Bundlinjen: Kontakt os!

Når vi nu taler om kontaktpunkter, må vi også hellere reklamere for vores eget: Ring til os på + 45 70 25 26 27, når du er klar til at tage dit arbejde med kundeloyalitet til det næste level.

Hvis du vil vide mere...

Her kan du læse mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem 25 år. Du kan også lade dig inspirere i vores viden om kundeloyalitet eller læse mere om vores løsninger.

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.

Vi har så meget viden om kundeloyalitet, at vi deler ud af den. I artikler, nyhedsbreve og til foredrag. Dyk ned i det hele her.

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger. 

Find os

Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark