Podcasten “Kunderejsen”

Forside 9 Inspiration 9 Artikler 9 Podcasten “Kunderejsen”

Lyt til podcasten “Kunderejsen”

I podcasten taler Mikkel Korntved og Thomas Stark om loyalitet, indsigt og kundeorientering. 

Thomas Stark arbejder med at udvikle kundeoplevelser og kundefokuserede strategier. Først som konsulent og rådgiver, nu som Customer Experience Manager hos Albatros Travel.

Mikkel er ekspert i kundeloyalitet og kundeorientering og kalder, med glimt i øjet, sig selv, en af the grand old men, indenfor feltet i Danmark.

Undervejs i podcasten får de snakket om alt fra kundeklubber, hotlines til CX Managers, rationel og følelsesmæssig loyalitet og kundeundersøgelser. Mikkel giver dig også hans bud på 5 grundlæggende trin, du skal have styr på, hvis du vil lykkes med at øge kundeorienteringen i din virksomhed.

God fornøjelse med samtalen og vi håber at den giver dig noget at tænke over – du kan lytte til podcasten her.

Artikel udgivet i 2020

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Løsninger

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.
 

Vores research

Vi har siden 2003 taget temperaturen på kundeloyaliteten i udvalgte brancher for at kunne rådgive vores kunder på basis af faktuel og opdateret viden.
 

Om Loyalty Group

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.
 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews