Coronakrisen har skabt en ny virkelighed imellem virksomhederne og deres kunder, hvor kundeorientering og kundeoplevelser vil være vigtigere end nogensinde før for at kunne fastholde profitable kunder – og endda tiltrække kunder fra de virksomheder som måske ikke klarer sig gennem krisen.

Virksomhedsledere er allerede ved at indstille sig på et marked med strammere budgetter og mere krævende kunder.

Er det også tilfældet for jeres virksomhed, og trænger I derfor til et struktureret grundlag for det videre CX arbejde? Så er CX Kickstart noget for jer.

Vi hjælper jer med at skabe et struktureret overblik over de vigtigste indsatsområder i virksomhedens fremtidige kundeorienteringsarbejde.

Målgruppen er mindre og mellemstore virksomheder (50 – 500 medarbejdere).

I får 50 timers individuel sparring fra en erfaren rådgiver fra et af Danmarks mest erfarne konsultenthuse på kundeorientering, Loyalty Group. Anvendelig viden, der kan effektivisere jeres CX indsats fremadrettet, så I står bedre rustet til den nye virkelighed.

CX Kickstart koster jer ikke noget, men vi forventer selvfølgelig et seriøst engagement. Til gengæld får I:

  • Sparring på jeres nuværende kunderettede indsatser
  • Struktureret analyse af styrker og svagheder i det nuværende setup
  • Hjælp til at prioritere jeres fremtidige indsatser

CX Kickstart udbydes som en del af genstartNU.dk med støtte fra Industriens Fond og medfinansieres af Loyalty Group.
Der er kun bevilget støtte til et begrænset antal virksomheder, så søg straks om at være med via formularen nedenfor.

Deltagerne i virksomhedsforløbet udvælges af Loyalty Group. Alle data behandles fortroligt.

 

Udfyld formularen

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes af Loyalty Group for en afklaring af muligheden for at kunne deltage i et CX Kickstart virksomhedsforløb.

Skriv eventuelt et tidspunkt, hvor vi bedst kan kontakte dig. Så vil vi prøve at imødekomme det, så vidt det er muligt.