Forside 9 Kundeloyalitetens 10 bud

Kundeloyalitetens 10 bud

White paper
Dette white paper, skrevet af Mikkel Korntved, beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del af enhver virksomheds kundeorientering – men hvorfor efterlever størsteparten af erhvervslivet dem så ikke?

Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.

Kundeloyalitetens 10 bud

Du skal ikke tro – du skal vide!

- Mikkel Korntved, CEO & Senior Partner, Loyalty Group

CX Survival guide

CX Survival guide

Få alternativ hjælp til at uddrive CX-dæmonerne i din virksomhed. Både CX-orcistens værktøjskasse og CX-Dommedags ...
The 8 most important questions customer-centric leaders ask

The 8 most important questions customer-centric leaders ask

Dette white paper (på engelsk) fokuserer på de vigtige spørgsmål, som ægte kundecentriske ledere generelt – og ...
Show Me the Money

Show Me the Money

Vores white paper: "Show Me the Money" klæder dig på til, at skabe fokus på styrket kundeloyalitet, større ...
Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Kan dine allerede loyale kunder, blive endnu mere loyale? Hos Loyalty Group er vi eksperter i at udvikle din ...
Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

Hvilke fordele og ulemper er der ved Net Promoter Score? Vi har lavet researchen, som kan puste liv i diskussionen ...
Kundeorientering i Salg

Kundeorientering i Salg

Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i salgsafdelingen? Vi er eksperter i kundeorientering, ...