Løsninger

Forside 9 Løsninger

Vores løsninger er kendetegnet ved, at analyse og rådgivning altid går hånd i hånd. Vi sikrer dig den nødvendige viden om dine kunder og rådgiver dig om, hvordan du kan anvende den aktivt til at optimere jeres kunders oplevelser og loyalitet.

Kundeloyalitet

Kundeloyalitet er nøglen til øget vækst! Loyale kunder køber mere og bliver længere - derfor betaler det sig at investere i loyalitet og kundeindsigt.
 

Nulpunktsmåling

Nulpunktsmålingen sikrer dig viden om dine kunders oplevelser, tilfredshed og loyalitet. Læs mere om nulpunktsanalyse her.
 

Ledelsesmotivation

Ingen loyale kunder uden en overbevist topledelse. Kundeorientering skal gennemsyre hele virksomheden. Og det starter med topledelsen.
 

Scoping af projekt

Det er umuligt at nå dine mål hvis du ikke kender vejen. Alle kundeorienteringsprojekter bør derfor starte med en grundig foranalyse.
 

NPS® (Net Promoter Score)

Net Promoter Score er et vigtigt værktøj i dit arbejde med kundeloyalitet og vækst. Læs mere om NPS målinger og hvordan nps kan hjælpe dig her.
 

Customer Journey Mapping

Customer Journey Mapping (CJM) skaber struktur, giver indsigt i kundens rejse og sikrer, at din virksomhed kan opnå lønsomme kunderelationer.
 

Customer Centricity Maturity Assessment

Customer Centricity Maturity Assesment analysen kortlægger hvad der afholder din virksomhed fra at agere kundeorienteret. Læs mere om CCMA her.
 

Medarbejderloyalitet

Forskellen på en gennemsnitlig og en loyal medarbejder er stor, og det er medarbejderne der skaber loyale kunder. Læs mere om medarbejderloyalitet her.
 

Hændelsesbaserede analyser

Med hændelsesbaserede kundeanalyser får du detaljeret viden om kundernes oplevelser umiddelbart efter, at de har været i kontakt med din virksomhed.
 

Brancheanalyser

Fakta stopper enhver diskussion. Siden 2003 har vi løbende gennemført egne undersøgelser i en række brancher for at kunne følge og dokumentere aktørernes status og udvikling i kundeloyalitet. Vores såkaldte AutoIndex™ og BrancheIndex™ undersøgelser omtales ofte i de landsdækkende medier.
 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews