Nulpunktsmåling

Forside 9 Løsninger 9 Nulpunktsmåling

Kundeindsigt som grundlag for øget omsætning

Nulpunktsmålingen er en helhedsorienteret løsning, til at afdække dine kunders oplevelser, tilfredshed og loyalitet. Der tages udgangspunkt i din virksomheds udfordringer og målsætninger, og du sikres viden, som kan omsættes direkte til konkrete indsatser, og værdi for din virksomhed.

Når kundeundersøgelser mangler klare mål

Selvom stadigt flere virksomheder gennemfører kundeundersøgelser, er det langt fra alle der står tilbage med relevant og brugbar viden om deres kunder. Udfordringen er ofte, at virksomhederne mangler klare mål for deres kundeundersøgelser, og derfor ikke får indsamlet den rigtige viden.

Undersøgelserne ender med at samle støv i reolen, fordi resultaterne ikke umiddelbart kan omsættes til konkrete indsatser, og værdi for virksomheden. Det er spild af både virksomhedens ressourcer og kundernes tid.

Styrket kundeindsigt er vejen til resultater

Loyalty Group har taget konsekvensen og tilbyder en skræddersyet undersøgelse, som tager udgangspunkt i din virksomheds udfordringer og målsætninger. Nulpunktsmålingen er baseret på mere end 25 års erfaring med at måle, analysere og udvikle kundeloyalitet. Det er din sikkerhed for, at du får indsamlet den rigtige viden om dine kunder.

Dit udbytte af Nulpunktsmålingen

  • Reducér kundeafgangen
  • Øg salget til eksisterende kunder
  • Reducér serviceomkostningerne
  • Øg kundetilgang via anbefalinger
  • Træf beslutninger baseret på fakta
  • Få værdifuld viden til dit nysalg

De fleste kundeundersøgelser fokuserer alene på at afdække kundernes tilfredshed. Dette er dog langt fra tilstrækkeligt, hvis du vil være i stand til at forudsige dine kunders fremtidige adfærd, og optimere din salgsindsats.

Nulpunktsmålingen går spadestikket dybere og giver dig både viden om kundernes tilfredshed og loyalitet. Med et solidt vidensgrundlag kan du arbejde målrettet på at reducere kundeafgangen, nedbringe dine omkostninger, og skabe øget salg til dine kunder.

Fasthold kunderne og øg indtjeningen

Øget kundefastholdelse og mersalg er helt centrale mål med Nulpunktsmålingen. Løsningen giver dig mulighed for at arbejde målrettet med at fastholde og styrke relationen til dine eksisterende kunder, og samtidig øge salget.

Nulpunktsmålingen giver dig indsigt i de dele af kundeoplevelsen, der har indflydelse på loyaliteten. Med denne indsigt kan du anvende ressourcerne på de områder, der har størst værdi for kunder og dermed virksomhed. Resultatet er reducerede omkostninger og øget indtjening, fordi ressourcerne anvendes der, hvor de har størst effekt.

Er du blevet nysgerrig?

Ønsker du at vide meget mere om vores Nulpunktsmåling, samt vores arbejdsmetoder, så bør du downloade vores detaljerede produktbeskrivelse af Nulpunktsmålingen.

Bundlinjen: Kontakt os!

Vil du have mere indsigt i den kundeloyalitet, der i sidste ende kan måles på bundlinjen? Så ring til os på telefon +45 7025 2627, eller send os en e-mail på info@loyaltygroup.dk. Så har du allerede taget første skridt for at gøre noget ved det – og ved din bundlinje.

Loyalty Group er utroligt professionelle indenfor deres område. De har en stor viden om kundeadfærd og en unik tilgang til arbejdet med at skabe øget kundeværdi.”

– Adm. direktør, Air Greenland

Vi har samarbejdet med Loyalty Group gennem flere år og kender deres måde at arbejde på. Vi har derfor fuld tillid til, at de kan skabe værdi for os. De leverer altid brugbar viden, som kan anvendes i praksis og følger op med målrettede anbefalinger og rådgivning.”

– Centerchef, Næstved Storcenter

Nulpunktsmåling produktbeskrivelse

Her kan du downloade produktbeskrivelsen af vores Nulpunktsmåling, udfyld blot formularen – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Nulpunktsmåling PDF preview

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Løsninger

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.
 

Inspiration

Vi har så meget viden om kundeloyalitet, at vi deler ud af den. I artikler, nyhedsbreve og til foredrag. Dyk ned i det hele her.
 

Om Loyalty Group

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.