Nulpunktsmåling
Kundeindsigt som grundlag for øget omsætning
Nulpunktsmålingen er en helhedsorienteret løsning, til at afdække dine kunders oplevelser, tilfredshed og loyalitet. Der tages udgangspunkt i din virksomheds udfordringer og målsætninger, og du sikres viden, som kan omsættes direkte til konkrete indsatser, og værdi for din virksomhed.
Når kundeundersøgelser mangler klare mål
Selvom stadigt flere virksomheder gennemfører kundeundersøgelser, er det langt fra alle der står tilbage med relevant og brugbar viden om deres kunder. Udfordringen er ofte, at virksomhederne mangler klare mål for deres kundeundersøgelser, og derfor ikke får indsamlet den rigtige viden.
Undersøgelserne ender med at samle støv i reolen, fordi resultaterne ikke umiddelbart kan omsættes til konkrete indsatser, og værdi for virksomheden. Det er spild af både virksomhedens ressourcer og kundernes tid.
Styrket kundeindsigt er vejen til resultater
Loyalty Group har taget konsekvensen og tilbyder en skræddersyet undersøgelse, som tager udgangspunkt i din virksomheds udfordringer og målsætninger. Nulpunktsmålingen er baseret på mere end 25 års erfaring med at måle, analysere og udvikle kundeloyalitet. Det er din sikkerhed for, at du får indsamlet den rigtige viden om dine kunder.
Dit udbytte af Nulpunktsmålingen
- Reducér kundeafgangen
- Øg salget til eksisterende kunder
- Reducér serviceomkostningerne
- Øg kundetilgang via anbefalinger
- Træf beslutninger baseret på fakta
- Få værdifuld viden til dit nysalg
De fleste kundeundersøgelser fokuserer alene på at afdække kundernes tilfredshed. Dette er dog langt fra tilstrækkeligt, hvis du vil være i stand til at forudsige dine kunders fremtidige adfærd, og optimere din salgsindsats.
Nulpunktsmålingen går spadestikket dybere og giver dig både viden om kundernes tilfredshed og loyalitet. Med et solidt vidensgrundlag kan du arbejde målrettet på at reducere kundeafgangen, nedbringe dine omkostninger, og skabe øget salg til dine kunder.
Fasthold kunderne og øg indtjeningen
Øget kundefastholdelse og mersalg er helt centrale mål med Nulpunktsmålingen. Løsningen giver dig mulighed for at arbejde målrettet med at fastholde og styrke relationen til dine eksisterende kunder, og samtidig øge salget.
Nulpunktsmålingen giver dig indsigt i de dele af kundeoplevelsen, der har indflydelse på loyaliteten. Med denne indsigt kan du anvende ressourcerne på de områder, der har størst værdi for kunder og dermed virksomhed. Resultatet er reducerede omkostninger og øget indtjening, fordi ressourcerne anvendes der, hvor de har størst effekt.
Er du blevet nysgerrig?
Ønsker du at vide meget mere om vores Nulpunktsmåling, samt vores arbejdsmetoder, så bør du downloade vores detaljerede produktbeskrivelse af Nulpunktsmålingen.
Bundlinjen: Kontakt os!
Vil du have mere indsigt i den kundeloyalitet, der i sidste ende kan måles på bundlinjen? Så ring til os på telefon +45 7025 2627, eller send os en e-mail på info@loyaltygroup.dk. Så har du allerede taget første skridt for at gøre noget ved det – og ved din bundlinje.
Nulpunktsmåling produktbeskrivelse
Her kan du downloade produktbeskrivelsen af vores Nulpunktsmåling, udfyld blot formularen – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.
Hvis du vil vide mere...
Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.