NPS® kundemålinger på abonnement 

Kom nemt i gang med NPS® målinger fra kr. 995 pr. måned

Kom hurtigt og effektivt i gang med din nye Net Promoter Score® kundemåling til en fast månedlig abonnementspris. 

Kom godt i gang med din NPS® måling

Alle virksomheder bør have styr på kunderelationerne, uanset virksomhedens størrelse, kompetencer og budget. Derfor introducerer Loyalty Group nu tre nye abonnementstyper, der gør det nemt for alle at komme i gang med NPS® kundemålinger. Hvis du skal etablere en løbende NPS® måling, eller hvis du vil revidere dine nuværende målinger, så står vi hos Loyalty Group klar til at hjælpe dig sikkert videre. Vi hjælper dig med hurtigt at få etableret din måling og sikrer, at du får stillet de rigtige spørgsmål, så du kan bruge kundernes feedback til effektivt at udvikle din forretning.

Bedre indtjening pr. kunde med forøget Net Promoter Score® 

Undersøgelser viser sammenhæng mellem virksomheders Net Promoter Score® og evne til at skabe vækst. Interesserer du dig for virksomhedens vækst, bør jeres NPS® derfor også interessere dig. En øget kundeloyalitet tjener hurtigt det månedlige abonnement hjem.  

Kom godt i gang med din NPS® måling 

Hvis du skal etablere en løbende NPS® måling, eller hvis du vil revidere dine nuværende målinger, så står vi hos Loyalty Group klar til at hjælpe dig sikkert videre. Vi hjælper dig med hurtigt at få etableret din måling og sikrer, at du får stillet de rigtige spørgsmål, så du kan bruge kundernes feedback til effektivt at udvikle din forretning.

Abonnement fra kr. 995 pr. måned 

Du behøver ikke foretage en stor investering for at komme i gang. Vi leverer løsningen til dig til en fast månedlig abonnementspris, der gør det nemt for dig at komme i gang uden en stor opstartsinvestering. Prisen starter fra kr. 995 om måneden for NPS® Intro, der sikrer dig et overblik over kundernes Net Promoter Score®, online rapportering samt varsel ved kritisk kunde feedback.  

Kundeviden der rækker langt ud over NPS® scoren 

Med Loyalty Groups Basic og Advanced NPS® kundemålinger, får du ikke kun en måling, der fortæller dig om, hvor loyale dine kunder er. Du får også viden om, hvad baggrunden for loyaliteten er samt indikationer på, hvad der kan ændre billedet. Det giver dig et langt større udbytte af dine målinger, hvis du ikke blot måler, men også forstår, hvad der er årsagerne til jeres kunders loyalitet. 

 

Pris pr. måned ekskl. moms*
  • Antal årligt udsendte spørgeskemaer, e-mail
  • Opsætning af måling inkl. logo
  • Onlinerapportering, dashboard
  • E-mail varsel, en bruger, ved kritisk kunde feedback
  • Mulighed for tilkøb af ekstra ydelser
  • Automatiseret udsendelse**
  • Årsagsforklarende spørgsmål standard
  • Årsagsforklarende spørgsmål, individuelt tilpasset
  • Advanceret opfølgningsforløb ved kritiske kunder
  • SMS udsendelse /SMS gateway
  • Evt. individuelt spørgeskema design
  • Evt. løbende justering af spørgeramme
  • Særligt tilpasset rapportering
  • Antal brugere
  • Sparrings- og supporttimer årligt
  • Minimum abonnementsperiode
 
DKK 995
NPS® INTRO
  • Antal årligt udsendte spørgeskemaer, e-mail

    2.500
  • Opsætning af måling inkl. logo

  • Onlinerapportering, dashboard

  • E-mail varsel, en bruger, ved kritisk kunde feedback

  • Mulighed for tilkøb af ekstra ydelser

  • Automatiseret udsendelse**

  • Årsagsforklarende spørgsmål standard

  • Årsagsforklarende spørgsmål, individuelt tilpasset

  • Advanceret opfølgningsforløb ved kritiske kunder

    Tilkøb
  • SMS udsendelse /SMS gateway

    Tilkøb
  • Evt. individuelt spørgeskema design

    Tilkøb
  • Evt. løbende justering af spørgeramme

    Tilkøb
  • Særligt tilpasset rapportering

    Tilkøb
  • Antal brugere

    1
  • Sparrings- og supporttimer årligt

    3
  • Minimum abonnementsperiode

    12 mdr.
DKK 2495
NPS® BASIC
  • Antal årligt udsendte spørgeskemaer, e-mail

    7.000
  • Opsætning af måling inkl. logo

  • Onlinerapportering, dashboard

  • E-mail varsel, en bruger, ved kritisk kunde feedback

  • Mulighed for tilkøb af ekstra ydelser

  • Automatiseret udsendelse**

  • Årsagsforklarende spørgsmål standard

  • Årsagsforklarende spørgsmål, individuelt tilpasset

  • Advanceret opfølgningsforløb ved kritiske kunder

    Tilkøb
  • SMS udsendelse /SMS gateway

    Tilkøb
  • Evt. individuelt spørgeskema design

    Tilkøb
  • Evt. løbende justering af spørgeramme

    Tilkøb
  • Særligt tilpasset rapportering

    Tilkøb
  • Antal brugere

    1
  • Sparrings- og supporttimer årligt

    6
  • Minimum abonnementsperiode

    12 mdr.
EFTER TILBUD
NPS® ADVANCED
  • Antal årligt udsendte spørgeskemaer, e-mail

    Efter tilbud
  • Opsætning af måling inkl. logo

  • Onlinerapportering, dashboard

  • E-mail varsel, en bruger, ved kritisk kunde feedback

  • Mulighed for tilkøb af ekstra ydelser

  • Automatiseret udsendelse**

  • Årsagsforklarende spørgsmål standard

  • Årsagsforklarende spørgsmål, individuelt tilpasset

  • Advanceret opfølgningsforløb ved kritiske kunder

  • SMS udsendelse /SMS gateway

  • Evt. individuelt spørgeskema design

  • Evt. løbende justering af spørgeramme

  • Særligt tilpasset rapportering

  • Antal brugere

    Efter tilbud
  • Sparrings- og supporttimer årligt

    Efter tilbud
  • Minimum abonnementsperiode

    Fra 1 mdr.

 

*) Halvårlig fakturering

**) Automatiseret udsendelse forudsætter, at data leveres fra irksomhedens kundesystem

Du kan starte småt – og videreudvikle når dine ambitioner bliver større

Loyalty Group er en af Skandinaviens ældste specialistvirksomheder, når det kommer til kundeorientering og udvikling af loyalitet. I mere end 25 år har vi hjulpet danske og udenlandske virksomheder med at måle, analysere og udvikle kunde- og medarbejderloyalitet. Ved at vælge Loyalty Group som samarbejdspartner kan du og dit kundeorienteringsprojekt forsat få støtte fra os efterhånden, som du bliver mere ambitiøs.

Du behøver ikke at bekymre dig om GDPR – det gør vi for dig

Når man i dag kontakter og indsamler viden om sine kunder, så skal der være styr på de nye og meget strengere krav omkring håndtering af persondata (GDPR). Hos Loyalty Group anvender vi et af verdens mest anerkendte systemer (Confirmit) til at indsamle og opbevare data samt præsentere online resultater. I tillæg bliver vi årligt GDPR certificeret efter standarden ISAE 3000. Så dine kundedata er i gode hænder hos os. 

Net Promoter, Net Promoter System, Net Promoter Score, NPS and the NPS-related emoticons are registered trademarks of Bain & Company, Inc., Fred Reichheld and Satmetrix Systems, Inc. 

 

Kontakt os i dag og kom hurtigt i gang 

JA TAK! Jeg vil gerne vide mere om Loyalty Groups NPS® kundemålinger på abonnement. Kontakt mig venligst for en uddybende dialog.

Kontakt os på telefon70 25 26 27 eller udfyld nedenstående formular. Vi er specialister i kundeloyalitet med over 25 års erfaring. Og vi ved, at vores kunder vil anbefale os. 

Hvis du vil vide mere...

Her kan du læse mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem 25 år. Du kan også lade dig inspirere i vores viden om kundeloyalitet eller læse mere om vores løsninger.

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.

Vi har så meget viden om kundeloyalitet, at vi deler ud af den. I artikler, nyhedsbreve og til foredrag. Dyk ned i det hele her.

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger. 

Find os

Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark