NPS Benchmark

Indsigt giver handlemuligheder

Med flere end 50.000 kundebesvarelser giver BrancheIndex™ Danmark en dyb indsigt i loyalitet, oplevelser og holdninger blandt danskerne. For hver af de omfattede brancher ligger der en detaljeret viden om kunderne i branchen, på tværs af de implicerede aktører. Dette giver indsigt til at handle, og dermed målrettet at arbejde på at forbedre præstationerne – og den samlede NPS®-score.

Hvis du vil vide mere, så hent den overordnede rapport. Udfyld blot formularen, og du modtager et link til rapporten.
Hvis du gerne vil have en dialog med os om detaljerede resultater for netop din branche, så ring til os på tlf.: +45 7025 2627, eller send os en e-mail på info@loyaltygroup.dk.

Hent rapporten BrancheIndex™ Danmark 2022

  • Danske NPS® benchmarks
  • 10 brancher
  • 95 navngivne virksomheder
  • 54.915 kundebesvarelser

I rapporten får du overblik over loyaliteten på tværs af de 10 brancher, og på de 26 sider præsenteres NPS®-scoren for alle deltagende virksomheder, samt en række udvalgte eksempler på sammenhænge mellem loyalitet og kundernes oplevelser.
Få et sneak peak på konklusionerne i denne artikel.

Det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev – hvis du ikke allerede modtager det, og dermed har været blandt de første til at modtage mulighed for at downloade BrancheIndex™ Danmark 2022.