Scoping af projekt

Det er svært at komme i mål, hvis I ikke kender målet

Godt begyndt er halvt fuldendt. Det gælder også loyalitetsprojekter. Begynd med scoping projekt.

Når først beslutningen er taget, er det fristende at give sig i kast med arbejdet med øget kundeorientering. Der er jo så meget at kaste sig over! Netop derfor er det klogt ikke at kaste sig hovedkulds ind i det. Vi anbefaler, at I lægger fornuftigt ud og scoper projektet – præcis, som I ville gøre det med ethvert andet forretningskritisk projekt.

Hvad giver værdi for både kunder og virksomhed?

At scope et projekt handler dybest set om at finde ud, af hvor man vil hen – og hvordan man kommer derhen. En virksomhed kan altid blive mere kundeorienteret, så hvad er et realistisk mål for jer? Når I først ved det, kan I begynde at planlægge og prioritere de relevante indsatser. Hvad giver værdi for kunderne? Og giver det også værdi for jer?

En sikker plan for lønsom kundeorientering

Loyalty Groups mangeårige erfaring betyder, at vi kan hjælpe jer med at finde svarene på disse spørgsmål. Det gør vi på en eller flere scoping projekter sammen med relevante interessenter fra din virksomhed. Scoping projektet kan give dig indsigt i:

  • det økonomiske potentiale i  øget kundeorientering og -loyalitet
  • de overordnede faser og kontaktpunkter i kunderejsen
  • jeres samlede behov for kundeviden fremover
  • strukturen for indsamling, behandling og rapportering af kundeindsigten
  • tilfredshed og loyalitet hos et udvalg af jeres kunder
  • den optimale proces mod en øget kundeorientering

Efter workshoppen samler vi indsigter og anbefalinger i en rapport, der bliver jeres styringsværktøj på vejen mod lønsom kundeorientering.

Bundlinjen: Kontakt os!

Ved du med sikkerhed, hvor du skal sætte ind for at få størst muligt udbytte af jeres arbejde med kundeorientering? Det er ingen skam at svare nej. Men det ville være en skam ikke at gøre noget ved det.

Ring til os på 70 25 26 27, hvis du vil være sikker på, at jeres kundeorientering også bliver bundlinjeorienteret.

 

“Vi kunne ikke have været foruden Loyalty Groups grundige forarbejde. Det var en forudsætning for at ende op med så relevant og brugbar kundeviden som overhovedet muligt.”

– Kundedirektør, AP Pension

 

Download: Scoping af projekt

Det er svært at komme i mål, hvis I ikke kender målet

Godt begyndt er halvt fuldendt. Det gælder også loyalitetsprojekter. Begynd med scoping projekt. Her kan du downloade Scoping af projekt, så udfyld formularen.

Scoping projekt

Hvis du vil vide mere...

Her kan du læse mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem 25 år. Du kan også lade dig inspirere i vores viden om kundeloyalitet eller læse mere om vores løsninger.

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.

Vi har så meget viden om kundeloyalitet, at vi deler ud af den. I artikler, nyhedsbreve og til foredrag. Dyk ned i det hele her.

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger. 

Find os

Loyalty Group A/S
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark