BrancheIndex™

Forside 9 Vores research 9 BrancheIndex™

Kundeloyalitet på tværs af brancher

Vi har siden 2003 taget temperaturen på kundeloyaliteten i udvalgte brancher, for at kunne rådgive vores kunder, på basis af faktuel og opdateret viden.

Samtidig giver vi dig en unik mulighed for at se, hvordan din virksomhed klarer sig i forhold til konkurrenterne på centrale områder som service, rådgivning, priser, produkter og markedsføring.

Få unik konkurrentviden og styrk kundernes loyalitet
Mange virksomheder har allerede oplevet værdien af BrancheIndex™ og anvender resultaterne til at:

  • styrke kundernes tilfredshed og loyalitet
  • få værdifuld viden om konkurrenterne
  • styrke markedsføringen med relevant fakta
  • forberede sig på omtale i pressen.

Vi udvider hele tiden antallet af undersøgelser og hører gerne fra dig med forslag til nye brancher, som vi skal rette loyalitetsbarometret mod.

BrancheIndex™ A-kasse

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2022, hvor 2.708 A-kasse medlemmer deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ A-kasse for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres a-kasse.
 

BrancheIndex™ Bank

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2021, hvor 4.379 bankkunder deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Bank for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres bank.
 

BrancheIndex™ Dagligvarer

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2021, hvor 3.712 kunder deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Dagligvarer for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres dagligvarekæde.
 

BrancheIndex™ Fagforening

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2022, hvor 2.708 fagforeningsmedlemmer deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Fagforening for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres fagforening.
 

BrancheIndex™ Forsikring

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2021, hvor 3.845 forsikringskunder deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Forsikring for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres forsikringsselskab.
 

BrancheIndex™ Internet

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2022, hvor 5.480 internetkunder deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Internet for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres internetselskab.
 

BrancheIndex™ Mobil

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2022, hvor 5.480 mobilkunder deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Mobil for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres mobilselskab.
 

BrancheIndex™ Pension

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2021, hvor 4.398 pensionskunder deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Pension for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres pensionsselskab.
 

Download: BrancheIndex™

Her kan du downloade produktbeskrivelsen af BrancheIndex™, udfyld formularen, og modtag et download-link i din indbakke.

Du er også velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon +45 7025 2627, hvis du vil vide mere om BrancheIndex™ samt hvordan resultaterne kan anvendes til din bundlinjes fordel.

BrancheIndex produktark

Rapporten “BrancheIndex™ Danmark 2022”

Sammenligning af Net Promoter Score® i 10 brancher.

Rapporten giver et overblik over loyaliteten på tværs af 10 brancher. På 26 sider præsenteres NPS®-scoren for alle deltagende virksomheder, samt en række udvalgte eksempler på sammenhænge mellem loyalitet og kundernes oplevelser.

  • Danske NPS® benchmarks
  • 10 brancher
  • 95 navngivne virksomheder
  • 54.915 kundebesvarelser

Få et sneak peak på konklusionerne, og download rapporten, i artiklen "Nye NPS® Benchmarks: Så loyale er de danske forbrugere".

BrancheIndex™ Danmark 2022