BrancheIndex™ Mobil

Forside 9 Vores research 9 BrancheIndex™ 9 BrancheIndex™ Mobil

Her er mobilselskabet med de mest loyale kunder i 2022

Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Mobil for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres mobilselskab.
Undersøgelsen giver de danske mobilselskaber en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.

Mobilselskaberne vurderes på en række centrale områder.

Vurderingsområder

  • Produktkvalitet
  • Servicekvalitet
  • Værdi for pengene
  • Image og omdømme
  • Samfundsansvar
  • Klagehåndtering
  • NPS®
  • Loyalitetsindex

BrancheIndex™ Mobil 2022 resultat

Her er resultaterne fra seneste undersøgelse, gennemført i 2022, hvor 5.480 mobilkunder har deltaget. CBB Mobil indtager årets førsteplads, mens OiSTER tager positionen lige efter. Telmore følger tæt efter på tredjepladsen, når det kommer til at have de mest loyale mobilkunder.

BrancheIndex™ Mobil 2022
Figur 1: Loyalitetsindeks blandt mobilselskaber (indeks 0-100, baseret på kryds af loyalitetsspørgsmål med 1-7 svarskalaer).
Tallene i firkanterne til højre, er ændringen i indekspoint, i de seneste to BrancheIndex™ Mobil målinger.

Mindre og digitalt stærke selskaber holder positionen helt i front

CBB Mobil scorer generelt højest, da det er lykkedes for dem at tilbyde en attraktiv pris, på et overordnet godt og stabilt produkt, som har en god dækning. Når kunderne har behov for at komme i kontakt med CBB Mobil, så har mobilselskabet ’pakket’ det gode produkt ind, i én af Danmarks bedste serviceoplevelser.
Med de generelt stigende priser i 2022, er prisen et vigtigt forhandlingspunkt, men ikke altafgørende, således ser vi at OiSTER opfattes som den mest attraktive på prisen, men deres kerneprodukt, mobiltelefoni, skuffer en smule blandt deres mobilkunder, hvilket gør at mobilselskabet placeres på en femteplads på produktsiden.
Telmore topper derimod produktsiden, med den højeste score i den kategori, og også her placerer YouSee sig blandt de øverste, på en fjerdeplads, hvilket er den eneste kategori YouSee formår at opnå en positiv score i. Tilbagemeldingen fra YouSee’s kundedatabase, Danmarks største, i de andre kategorier er anderledes dystre, da mobilselskabet placeres absolut lavest, som nummer 8 ud af 8 i disse fire kategorier: Servicekvalitet, Værdi for pengene, Image og Samfundsansvar.”, siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group.

BrancheIndex™ Mobil i pressen

BrancheIndex™ Mobil møder hvert år interesse fra den danske presse. Undersøgelsens resultater bringes i en række udvalgte medier.

Vi er utrolig stolte af at CBB for tredje år i træk vinder Loyalty Award. Det er en blåstempling fra vores kunder, der også vidner om at vi følger vores strategi, samt at alle vores medarbejdere sætter en stor ære i at gøre det nemt og enkelt at være kunde hos CBB. Der skal derfor lyde en kæmpe tak til både kunder og medarbejdere for denne fine pris.”

– Direktør i CBB

Download: BrancheIndex™

Her kan du downloade produktbeskrivelsen af BrancheIndex™, udfyld formularen, og modtag et download-link i din indbakke.

Du er også velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon +45 7025 2627, hvis du vil vide mere om BrancheIndex™ samt hvordan resultaterne kan anvendes til din bundlinjes fordel.

BrancheIndex produktark

BrancheIndex™ A-kasse

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2022, hvor 2.708 A-kasse medlemmer deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ A-kasse for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres a-kasse.
 

BrancheIndex™ Bank

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2021, hvor 4.379 bankkunder deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Bank for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres bank.
 

BrancheIndex™ Dagligvarer

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2021, hvor 3.712 kunder deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Dagligvarer for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres dagligvarekæde.
 

BrancheIndex™ Fagforening

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2022, hvor 2.708 fagforeningsmedlemmer deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Fagforening for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres fagforening.
 

BrancheIndex™ Forsikring

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2021, hvor 3.845 forsikringskunder deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Forsikring for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres forsikringsselskab.
 

BrancheIndex™ Internet

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2022, hvor 5.480 internetkunder deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Internet for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres internetselskab.
 

BrancheIndex™ Pension

BrancheIndex™-resultat fra den seneste undersøgelse, gennemført i 2021, hvor 4.398 pensionskunder deltog. Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Pension for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres pensionsselskab.
 

Nye NPS® Benchmarks: Så loyale er de danske forbrugere

Hvem er bedst, og værst, til at dyrke sine kunderelationer? I rapporten "BrancheIndex™ Danmark 2022" kortlægges NPS®-scoren for tæt på 100 virksomheder, på tværs af 10 brancher.
 

Estimeret: 6 min. læsetid