Dansk CX analyse

Forside 9 Vores research 9 Dansk CX analyse

Hent rapporten “CX Udfordringer 2021”

Med undersøgelsen ”CX Udfordringer 2021” sættes der fokus på arbejdet med Customer Experience (CX) i de danske virksomheder. Undersøgelsen belyser den nuværende ledelsesmæssige prioritering af CX, samt hvordan CX-arbejdet udføres, og hvilken betydning CX-arbejdet har i virksomhederne.

Undersøgelsen viser, at CX er sat på agendaen i en række danske virksomheder. Men der er også en række områder, hvor der er forskelle på hvor langt man er nået, og hvordan man får udnyttet effekterne af CX arbejdet.

Det kan du læse mere om i analyserapporten ”CX Udfordringer 2021”, som du kan downloade ved at udfylde formularen nedenfor. God læselyst.

Hvis du er interesseret i at se resultaterne fra norske CX-ansvarlige, kan du downloade den norske rapport her.

CX analyse 2021

Udfyld formularen og få tilsendt et link til rapporten.
Rigtig god fornøjelse.

CX Udfordringer 2021

CX-managere kæmper ofte kampen alene!

CX er (stadig) ved at lide en stille død! Her gives et bud på 7 årsager, samt en række statistikker der tydeligt beviser værdien i at forbedre kundeoplevelsen.
 

Estimeret: 6 min. læsetid

CX-arbejdet er desværre kun “nice to have”

Uden solid økonomisk dokumentation bliver CX-arbejdet ikke prioriteret.
 

Estimeret: 3 min. læsetid

CX-ansvarlige ser optimistisk på et farefuldt 2021

I undersøgelsen ”CX Udfordringer 2021” sættes der fokus på arbejdet med Customer Experience (CX) i de danske virksomheder.
 

Estimeret: 4 min. læsetid

“Det store CX-bedrag”

Webinaret sætter fokus på, hvorfor CX-arbejdet kan blive overset i virksomhedens aktiviteter, og hvordan CX-arbejdet kan vendes til at blive en højt forrentet investering frem for en tvivlsom omkostning.
 

CX Roadmap 2.0

Webinar med inspiration til at komme foran dine konkurrenter i kampen om kundernes hjerter.
 

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Løsninger

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.
 

Inspiration

Vi har så meget viden om kundeloyalitet, at vi deler ud af den. I artikler, nyhedsbreve og til foredrag. Dyk ned i det hele her.
 

Om Loyalty Group

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.