Dansk CX analyse
Hent rapporten “CX Udfordringer 2021”
Med undersøgelsen ”CX Udfordringer 2021” sættes der fokus på arbejdet med Customer Experience (CX) i de danske virksomheder. Undersøgelsen belyser den nuværende ledelsesmæssige prioritering af CX, samt hvordan CX-arbejdet udføres, og hvilken betydning CX-arbejdet har i virksomhederne.
Undersøgelsen viser, at CX er sat på agendaen i en række danske virksomheder. Men der er også en række områder, hvor der er forskelle på hvor langt man er nået, og hvordan man får udnyttet effekterne af CX arbejdet.
Det kan du læse mere om i analyserapporten ”CX Udfordringer 2021”, som du kan downloade ved at udfylde formularen nedenfor. God læselyst.
Hvis du er interesseret i at se resultaterne fra norske CX-ansvarlige, kan du downloade den norske rapport her.
CX analyse 2021
Udfyld formularen og få tilsendt et link til rapporten.
Rigtig god fornøjelse.
CX-managere kæmper ofte kampen alene!
Estimeret: 6 min. læsetid
CX-arbejdet er desværre kun “nice to have”
Estimeret: 3 min. læsetid
CX-ansvarlige ser optimistisk på et farefuldt 2021
Estimeret: 4 min. læsetid
“Det store CX-bedrag”
CX Roadmap 2.0
Hvis du vil vide mere...
Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.