Norsk CX analyse
Hent rapporten “CX Utfordringer 2021”
Med undersøkelsen “CX Utfordringer 2021” settes søkelys på arbeidet med Customer Experience (CX) i norske bedrifter. Undersøkelsen belyser hvordan ledelsen i dag prioriterer CX, hvordan CX-arbeidet utføres samt hvilken betydning CX-arbeidet har i virksomhetene.
Undersøkelsen viser at CX er satt på agendaen i en rekke norske bedrifter. Men det er også mange områder der det er forskjell på hvor langt man er kommet og hvordan man utnytter effekten av CX-arbeidet.
Det kan du lese mer om i analyserapporten “CX Utfordringer 2021” som du kan laste ned ved å fylle ut skjemaet under. God leselyst!
Hvis du er interessert i å se resultatene fra danske CX ansvarlige, kan du laste ned den danske rapporten her.
CX analyse 2021
Fyll ut skjemaet og få tilsendt rapporten. Riktig god fornøyelse.
Og – du ar alltid velkommen til å kontakte oss på telefon + 45 70 25 26 27.
CX-managere kæmper ofte kampen alene!
Estimeret: 6 min. læsetid
CX-arbejdet er desværre kun “nice to have”
Estimeret: 3 min. læsetid
CX-ansvarlige ser optimistisk på et farefuldt 2021
Estimeret: 4 min. læsetid
“Det store CX-bedrag”
CX Roadmap 2.0
Hvis du vil vide mere...
Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.