Norsk CX analyse

Forside 9 Vores research 9 Norsk CX analyse

Hent rapporten “CX Utfordringer 2021”

Med undersøkelsen “CX Utfordringer 2021” settes søkelys på arbeidet med Customer Experience (CX) i norske bedrifter. Undersøkelsen belyser hvordan ledelsen i dag prioriterer CX, hvordan CX-arbeidet utføres samt hvilken betydning CX-arbeidet har i virksomhetene.

Undersøkelsen viser at CX er satt på agendaen i en rekke norske bedrifter. Men det er også mange områder der det er forskjell på hvor langt man er kommet og hvordan man utnytter effekten av CX-arbeidet.

Det kan du lese mer om i analyserapporten “CX Utfordringer 2021” som du kan laste ned ved å fylle ut skjemaet under. God leselyst!

Hvis du er interessert i å se resultatene fra danske CX ansvarlige, kan du laste ned den danske rapporten her.

CX analyse 2021

Fyll ut skjemaet og få tilsendt rapporten. Riktig god fornøyelse.

Og – du ar alltid velkommen til å kontakte oss på telefon + 45 70 25 26 27.

CX Utfordringer 2021 - Norsk

CX-arbejdet er desværre kun “nice to have”

Uden solid økonomisk dokumentation bliver CX-arbejdet ikke prioriteret.
 

Estimeret: 3 min. læsetid

CX-ansvarlige ser optimistisk på et farefuldt 2021

I undersøgelsen ”CX Udfordringer 2021” sættes der fokus på arbejdet med Customer Experience (CX) i de danske virksomheder.
 

Estimeret: 4 min. læsetid

“Det store CX-bedrag”

Webinaret sætter fokus på, hvorfor CX-arbejdet kan blive overset i virksomhedens aktiviteter, og hvordan CX-arbejdet kan vendes til at blive en højt forrentet investering frem for en tvivlsom omkostning.
 

CX Roadmap 2.0

Webinar med inspiration til at komme foran dine konkurrenter i kampen om kundernes hjerter.
 

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Løsninger

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.
 

Inspiration

Vi har så meget viden om kundeloyalitet, at vi deler ud af den. I artikler, nyhedsbreve og til foredrag. Dyk ned i det hele her.
 

Om Loyalty Group

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.