NPS® Benchmark
Indsigt giver handlemuligheder
Med flere end 50.000 kundebesvarelser giver BrancheIndex™ Danmark en dyb indsigt i loyalitet, oplevelser og holdninger blandt danskerne. For hver af de omfattede brancher ligger der en detaljeret viden om kunderne i branchen, på tværs af de implicerede aktører. Dette giver indsigt til at handle, og dermed målrettet at arbejde på at forbedre præstationerne – og den samlede NPS®-score.
Hvis du vil vide mere, så hent den overordnede rapport. Udfyld blot formularen, og du modtager et link til rapporten.
Hvis du gerne vil have en dialog med os om detaljerede resultater for netop din branche, så ring til os på tlf.: +45 7025 2627, eller send os en e-mail på info@loyaltygroup.dk.
Download seneste BrancheIndex™ rapport
Udfyld formularen, og modtag et link til rapporten, direkte i din indbakke – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.
Eller få først et sneak peak på konklusionerne, og download rapporten, i artiklen “Nye NPS® Benchmarks: Så loyale er de danske forbrugere“.
Hvis du vil vide mere...
Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.