NPS® Benchmark

Forside 9 Vores research 9 NPS® Benchmark

Indsigt giver handlemuligheder

Med flere end 50.000 kundebesvarelser giver BrancheIndex™ Danmark en dyb indsigt i loyalitet, oplevelser og holdninger blandt danskerne. For hver af de omfattede brancher ligger der en detaljeret viden om kunderne i branchen, på tværs af de implicerede aktører. Dette giver indsigt til at handle, og dermed målrettet at arbejde på at forbedre præstationerne – og den samlede NPS®-score.

Hvis du vil vide mere, så hent den overordnede rapport. Udfyld blot formularen, og du modtager et link til rapporten.
Hvis du gerne vil have en dialog med os om detaljerede resultater for netop din branche, så ring til os på tlf.: +45 7025 2627, eller send os en e-mail på info@loyaltygroup.dk.

Download seneste BrancheIndex™ rapport

Udfyld formularen, og modtag et link til rapporten, direkte i din indbakke – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Eller få først et sneak peak på konklusionerne, og download rapporten, i artiklen “Nye NPS® Benchmarks: Så loyale er de danske forbrugere“.

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Løsninger

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.
 

Inspiration

Vi har så meget viden om kundeloyalitet, at vi deler ud af den. I artikler, nyhedsbreve og til foredrag. Dyk ned i det hele her.
 

Om Loyalty Group

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.