Inspiration – CX Road Map 2.0

Video af webinaret: CX Road Map 2.0

Er du klar til jeres Post-Corona CX-aktiviteter?

De fleste virksomheder opruster nu aktivt i jagten på tabt omsætning og mersalg efter lang tids stilstand. Nogen gør det mere struktureret end andre.

Hvis din virksomhed ikke på nuværende tidspunkt har planlagt jeres indsatser, så er I allerede bagud! Så har du overblikket over dine post-Corona kundeaktiviteter, så det bliver dig og ikke dine konkurrenter, der løber med gevinsten?

Se eller gense webinaret og få inspiration til at komme foran dine konkurrenter i den forestående kamp om kundernes hjerter:

  • CX udfordringer anno 2021
  • Gør det sværere for konkurrenterne at vinde jeres kunder
  • Sæt (en) pris på dine kunder og udnyt det fulde potentiale
  • Find de skjulte ressourcer i din organisation og brug dem rigtigt i kampen om kunderne
  • Vigtige spørgsmål som CX Managers bør stille sig selv.

Indlægsholderne
På videoen møder du direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved og seniorrådgiver Jimmy Buchmann fra Loyalty Group. 

Mikkel Korntved fra Loyalty Group

Video af webinaret ‘Det store CX-bedrag’

Du kan her se eller gense webinaret ved at udfylde formularen.  

Vi ser frem til at inspirere dig og give dig indsigt.

Find os

Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark