Inspiration – Det store CX-bedrag

Video af webinaret: ‘Det store CX-bedrag’

Er CX-funktionen mere af navn end af gavn? Og hvad skal der til for, at CX-arbejdet bliver en investering frem for en omkostning?

Se eller gense webinaret ”Det Store CX bedrag”. Her sættes der fokus på, hvorfor CX-arbejdet kan blive overset i virksomhedens aktiviteter, og hvordan CX-arbejdet kan vendes til at blive en højt forrentet investering frem for en tvivlsom omkostning.

Du vil blive præsenteret for:

  • CX-indsatsens udfordringer i dag
  • Hvad der vil bringe CX-arbejdet øverst på virksomhedens agenda
  • Hvordan CX-arbejdet bliver en god business case

Om indlægsholderen
På videoen møder du direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved fra Loyalty Group. Mikkel har arbejdet i Loyalty Group siden 1992 og har været involveret i mere end 300 projekter. Som seniorrådgiver arbejder Mikkel primært med forretningsmæssig design og tolkning af kundedata samt implementering af kundefokuserede udviklingsprocesser hos kunderne. Mikkels nærmest religiøse overbevisning om værdien af at udvikle relationer er en ofte efterspurgt inspirationskilde både i danske og udenlandske virksomheder.

 

Mikkel Korntved fra Loyalty Group

Video af webinaret ‘Det store CX-bedrag’

Du kan her se eller gense webinaret ved at udfylde formularen.  

Vi ser frem til at inspirere dig og give dig indsigt i de nyeste resultater.

Find os

Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark