Webinar – Det store CX-bedrag

Fra gode intentioner til reelle resultater

Er CX-funktionen mere af navn end af gavn? Og hvad skal der til for, at CX-arbejdet bliver en investering frem for en omkostning?

  • Tirsdag den 2. marts 2021 kl. 9:30-10:30

Den nye danske undersøgelse om CX-arbejdet, ”CX Udfordringer 2021”, viser, at der arbejdes målrettet med kundeoplevelsen i mange danske virksomheder. Men undersøgelsen viser også, at der for mange fortsat er et stykke vej til, at CX-arbejdet bliver ”Need to have” frem for bare ”Nice to have”.

Webinaret ”Det Store CX bedrag” sætter fokus på, hvorfor CX-arbejdet kan blive overset i virksomhedens aktiviteter, og hvordan CX-arbejdet kan vendes til at blive en højt forrentet investering frem for en tvivlsom omkostning.

Deltag i webinaret og hør om:

  • CX-indsatsens udfordringer i dag
  • Fremtidsudsigterne for CX-funktionen
  • Hvad der vil bringe CX-arbejdet øverst på virksomhedens agenda
  • Hvordan CX-arbejdet bliver en god business case

Om indlægsholderen
På webinaret møder du direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved fra Loyalty Group. Mikkel har arbejdet i Loyalty Group siden 1992 og har været involveret i mere end 300 projekter. Som seniorrådgiver arbejder Mikkel primært med forretningsmæssig design og tolkning af kundedata samt implementering af kundefokuserede udviklingsprocesser hos kunderne. Mikkels nærmest religiøse overbevisning om værdien af at udvikle relationer er en ofte efterspurgt inspirationskilde både i danske og udenlandske virksomheder.

 

Mikkel Korntved fra Loyalty Group

Tilmeld dig webinaret her

Vi tilbyder webinaret tirsdag den 2. marts 2021 kl. 9:30-10:30, så tilmeld dig ved at udfylde formularen.  

Vi ser frem til at inspirere dig og give dig indsigt i de nyeste resultater.

Find os

Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark