Webinar

Tjen (flere) penge på dine kundemålinger

Kom til webinar med Loyalty Group og Futurelab

Sådan transformerer du dine kundemålinger til et succesfuldt Voice of Customer program

Har du overvejet om dine kundemålinger egentlig understøtter virksomhedens forretningsmæssige mål? Og har du beregnet den økonomiske effekt af jeres kunders loyalitet? Hvis ikke, så bør du deltage på dette webinar.

Tirsdag den 21. september kl. 9:30-10:30

På webinaret får du inspiration til, hvordan NPS og øvrige Voice of Customer programmer kan bruges mere målrettet til at måle og udvikle den økonomiske effekt af kundeloyalitet. Du kan bla. høre om:

  • Hvad en optimal indsamling af kundefeedback består af
  • Hvordan du kan styrke virksomhedens indtjening på baggrund af jeres kundemålinger
  • Hvordan andre virksomheder måler den økonomiske effekt af kundernes loyalitet

Du tilmelder dig webinaret via nedenstående formular. Webinaret afholdes via Zoom, og du modtager deltagerlinket via e-mail.

Indlægsholderne
På webinaret møder du direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved og seniorrådgiver Jimmy Buchmann fra Loyalty Group. Samt Stefan Kolle, Managing Director and innovator fra Futurelab. Futurelab (BE) er associeret partner med Loyalty Group.

Webinaret foregår primært på dansk, men der vil være enkelte indlæg på engelsk.

Mikkel Korntved fra Loyalty Group

Webinaret: Tjen (flere) penge på dine kundemålinger

Tilmeld dig webinaret ved at udfylde formularen.

Vi ser frem til at inspirere dig og give dig indsigt.

Find os

Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark