Forside 9 White papers 9 CX Survival guide

CX Survival guide

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      CX Survival Guide

      Sådan bekæmper du dæmoner og fordriver utilfredshed.

      – Og stadig får en god nats søvn

Få alternativ hjælp til at uddrive CX-dæmonerne i din virksomhed.
Både CX-orcistens værktøjskasse og CX-Dommedags Prepper listen er uundværlige i din kamp mod uhyggelige kundeoplevelser.

Download din CX Survival Guide
Genkend medarbejder-zombierne og lær, hvordan du bekæmper apati, udenomssnak og sikrer forsat fremgang i dit korstog for bedre kundeoplevelser.

Er du klar til et kig på dine CX-indsatser?

Vi har årtiers erfaring med udvikling af en profitabel kundeorientering, og vi hjælper dig gerne videre i dit arbejde for endnu stærkere kunderelationer.

Gør dig klar til CX-kampen med vores GRATIS overlevelsespakke
Gør dig klar til din CX-kamp med vores GRATIS overlevelsespakke. Pakken inkluderer

  • CX-orcist-guiden: Lær de gamle hemmeligheder til at forvise den ”Falske Løfte Poltergeist” og andre uhyggelige CX-dæmoner.
  • Dommedags Prepper listen: Forbered dig på “Zombie medarbejdere”-apokalypsen med vores essentielle tjekliste til at overleve rædslerne i eksempelvis Kundeservice.

 

Vi er er klar at guide dig gennem mørket og hjælpe dig med at bygge mindeværdige kundeoplevelser, der skaber profitabel kundeloyalitet.

CX-Dommedagen er nær… Eller er den?
For virkelig at mestre CX skal du først definere, hvad det betyder for din organisation.

Stræber du blot efter at forbedre kundeservice? Eller forestiller du dig en mere holistisk tilgang, der blandt andet omfatter salg, marketing, produktudvikling og brandopbygning?

Uden denne klarhed og intention risikerer du at blive offer for “CX-Dommedagen.” Operationelle problemer som brudte løfter, medarbejdere der kører på autopilot, og en reaktiv “spøgelsesjæger”-tilgang bliver normen. Du bliver fanget i kortsigtede problemer, hvor du konstant adresserer umiddelbare problemer uden at opbygge et solidt fundament for langsigtet succes.

Denne guide vil hjælpe dig i dette udfordrende miljø – det er en overlevelsespakke, ikke kun til at sikre overlevelse, men faktisk til at kunne trives i denne CX-apokalypse.

Skal vi tale sammen?

Kontakt os for en uforpligtende snak om dine muligheder. Vi skal nok sige til, før dialogen begynder at koste dig penge.
Grundlæggende Customer Experience (CX) træning

Grundlæggende Customer Experience (CX) træning

Grundlæggende Customer Experience (CX) træning – Skab en stærk CX-kultur i hele organisationen Vil du som ledelse ...
CXM Professional

CXM Professional

Udvikl dine CX-færdigheder med CXM Professional træning I samarbejde med vores partner CX Master Academy tilbyder ...
Der blev ikke fundet nogle resultater