Forside 9 White papers 9 Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

White paper

Net Promoter Score (NPS) er en af de mest anerkendte modeller til loyalitetssegmentering verden over og anvendes af virksomheder som blandt andet Microsoft, Danfoss og Lego.
NPS-segmenterer dine kunder på basis af deres svar på spørgsmålet: “Vil du anbefale os til familie, venner eller bekendte?”.

Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.

Fordele og ulemper ved NPS
Beyond the bottom line

Beyond the bottom line

Dette white paper (på engelsk) supplerer vores populære white paper ”Show me the money” og hjælper dig med at ...
Data with a Heart

Data with a Heart

Dette white paper (på engelsk) fokuserer på at skabe mere levende og motiverende indsigter på baggrund af ...
CX Survival guide

CX Survival guide

Få alternativ hjælp til at uddrive CX-dæmonerne i din virksomhed. Både CX-orcistens værktøjskasse og CX-Dommedags ...
The 8 most important questions customer-centric leaders ask

The 8 most important questions customer-centric leaders ask

Dette white paper (på engelsk) fokuserer på de vigtige spørgsmål, som ægte kundecentriske ledere generelt – og ...
Show Me the Money

Show Me the Money

Vores white paper: "Show Me the Money" klæder dig på til, at skabe fokus på styrket kundeloyalitet, større ...
Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Kan dine allerede loyale kunder, blive endnu mere loyale? Hos Loyalty Group er vi eksperter i at udvikle din ...
Der blev ikke fundet nogle resultater