NPS kundemålinger på abonnement
Kom hurtigt og effektivt i gang med din nye Net Promoter Score kundemåling til en fast månedlig abonnementspris.
Alle virksomheder bør have styr på kunderelationerne, uanset virksomhedens størrelse, kompetencer og budget. Derfor introducerer Loyalty Group nu tre nye abonnementstyper, der gør det nemt for alle at komme i gang med NPS kundemålinger.
Hvis du skal etablere en løbende NPS måling, eller hvis du vil revidere dine nuværende målinger, så står vi hos Loyalty Group klar til at hjælpe dig sikkert videre. Vi hjælper dig med hurtigt at få etableret din måling og sikrer, at du får stillet de rigtige spørgsmål, så du kan bruge kundernes feedback til effektivt at udvikle din forretning.
Bedre indtjening pr. kunde med forøget Net Promoter Score
Undersøgelser viser sammenhæng mellem virksomheders Net Promoter Score og evne til at skabe vækst. Interesserer du dig for virksomhedens vækst, bør jeres NPS derfor også interessere dig. En øget kundeloyalitet tjener hurtigt det månedlige abonnement hjem.
Kom godt i gang med din NPS måling
Hvis du skal etablere en løbende NPS måling, eller hvis du vil revidere dine nuværende målinger, så står vi hos Loyalty Group klar til at hjælpe dig sikkert videre. Vi hjælper dig med hurtigt at få etableret din måling og sikrer, at du får stillet de rigtige spørgsmål, så du kan bruge kundernes feedback til effektivt at udvikle din forretning.
Abonnement fra kr. 995,00 pr. måned
Du behøver ikke foretage en stor investering for at komme i gang. Vi leverer løsningen til dig til en fast månedlig abonnementspris, der gør det nemt for dig at komme i gang uden en stor opstartsinvestering. Prisen starter fra kr. 995,00 om måneden for NPS Intro, der sikrer dig et overblik over kundernes Net Promoter Score, online rapportering samt varsel ved kritisk kunde feedback.
Kundeviden der rækker langt ud over NPS scoren
Med Loyalty Groups Basic og Advanced NPS kundemålinger, får du ikke kun en måling, der fortæller dig om, hvor loyale dine kunder er. Du får også viden om, hvad baggrunden for loyaliteten er samt indikationer på, hvad der kan ændre billedet. Det giver dig et langt større udbytte af dine målinger, hvis du ikke blot måler, men også forstår, hvad der er årsagerne til jeres kunders loyalitet.
NPS Intro
995,00 pr. mdr.
Ideelt for den mindre virksomhed, der vil i gang med kundemålinger på en enkel løsning med en lav omkostning.
NPS Basic
2.495,00 pr. mdr.
For jer der ønsker at tage jeres NPS målinger til det næste niveau, og øge jeres viden om kunderne.
NPS Advanced
Efter tilbud.
For jer der gerne vil have dyb indsigt i i jeres kunderelationer og målrettet bruge indsigten til at styrke indtjeningen.
Vil du gerne vide mere om vores NPS kundemålinger på abonnement, så kontakt os.
Vi er specialister i kundeloyalitet med over 30 års erfaring. Og vi ved, at vores kunder vil anbefale os.
Net Promoter, Net Promoter System, Net Promoter Score, NPS and the NPS-related emoticons are registered trademarks of Bain & Company, Inc., Fred Reichheld and Satmetrix Systems, Inc.
*) Halvårlig fakturering
**) Automatiseret udsendelse forudsætter, at data leveres fra virksomhedens kundesystem
Du kan starte småt – og videreudvikle når dine ambitioner bliver større
Loyalty Group er en af Skandinaviens ældste specialistvirksomheder, når det kommer til kundeorientering og udvikling af loyalitet. I mere end 30 år har vi hjulpet danske og udenlandske virksomheder med at måle, analysere og udvikle kunde- og medarbejderloyalitet. Ved at vælge Loyalty Group som samarbejdspartner kan du og dit kundeorienteringsprojekt forsat få støtte fra os efterhånden, som du bliver mere ambitiøs.
Du behøver ikke at bekymre dig om GDPR – det gør vi for dig
Når man i dag kontakter og indsamler viden om sine kunder, så skal der være styr på de nye og meget strengere krav omkring håndtering af persondata (GDPR). Hos Loyalty Group anvender vi et af verdens mest anerkendte systemer (Confirmit) til at indsamle og opbevare data samt præsentere online resultater. I tillæg bliver vi årligt GDPR certificeret efter standarden ISAE 3000. Så dine kundedata er i gode hænder hos os.
Kundeloyalitet
Loyale kunder kan tydeligt måles på top- og bundlinje, og investerer du i... Læs mere her.
Kundeanalyser
Vi har mere end 30 års erfaring med at rådgive på baggrund af grundige... Læs mere her.
Net Promoter Score
Tag temperaturen på din kundeloyalitet med en NPS-måling. Metoden er simpel og... Læs mere her.
Customer Journey Mapping
Få et overblik over kunderejsen, som dine kunder oplever den, og skab optimale... Læs mere her.