Medarbejderloyalitet

Vil du have loyale kunder, så begynd med medarbejderne

Har din virksomhed tilfredse og loyale medarbejdere, er der langt større chance for at kunderne også er både tilfredse OG loyale.

Nogle kalder det en medarbejdertilfredshedsundersøgelse. Andre kalder det en trivselstest. Men hos Loyalty Group foretrækker vi at arbejde bredere med medarbejderloyalitet. Og hvorfor så det?

Det gør vi, fordi der er en klar sammenhæng mellem loyale medarbejdere og loyale kunder.

Ikke alene føles det intuitivt rigtigt, det er også dokumenteret i flere analyser fra bl.a. Harvard Business School. Det er altså sundt for både medarbejderne, kunderne og bundlinjen at fokusere på medarbejderloyalitet.

Kender du værdien af loyale medarbejdere?

Loyale medarbejdere har lavere sygefravær, laver færre fejl og er mere produktive. Og måske vigtigst af alt, så er de parate til at yde den ekstra indsats, der skal til for at få jeres kunder til at vende tilbage igen og igen. Skal vi sige det lidt flot, så er loyale medarbejdere ambassadører for den gode kundeoplevelse.

Hvor loyale er dine medarbejdere i dag?

Hvis du vil arbejde med medarbejderloyalitet, er første skridt at afdække, hvor loyale dine medarbejdere er i dag. Det kan vi naturligvis hjælpe dig med.

Med flere end 25 års erfaring med loyalitetsarbejde betyder det, at vi kan mere end det. Kontakt os, hvis du vil:

  • bevise den forretningsøkonomiske værdi af loyale kunder
  • opstille relevante styringsmål i arbejdet med kundeloyalitet
  • definere de vigtigste processer for den gode kundeoplevelse
  • motivere og træne medarbejderne i bedre kundehåndtering.

Bundlinjen: Kontakt os

Vejen til loyale kunder går over medarbejderne. Begynd med at kontakte en af vores medarbejdere, på 70 25 26 27, for en uforpligtende dialog.
Vi lover, at det vil være produktivt.

Hvis du vil vide mere...

Her kan du læse mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger.

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.

Vi har så meget viden om kundeloyalitet, at vi deler ud af den. I artikler, nyhedsbreve og til foredrag. Dyk ned i det hele her.

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.