Samarbejdspartnere
Vores samarbejdspartnere er alle unikke og anerkendte på deres felt og ved, hvad vi mener, når vi hos Loyalty Group taler om kundeorientering. De kan blandt andet bidrage med at bearbejde data, effektivisere salgsprocesser, målrette markedsføringstiltag og uddanne organisationen.
Hvis du allerede har samarbejdspartnere, som du har tillid til og ønsker at anvende, koordinerer vi gerne det videre arbejde sammen med dem. Vi tager gerne rollen som projektledere og ansvaret for, at du når sikkert i mål med dit kundeorienteringsprojekt.
goCX (Belgien)
Strategisk samarbejdspartner – Kundeorientering & rådgivning
Hvem er goCX?
goCX er ligesom Loyalty Group en mindre konsulentvirksomhed, som hjælper lokale og internationale virksomheder med at skabe enestående kundeoplevelser. De kobler medarbejdere og teknologi for at kunne levere individuelle og effektfulde oplevelser og tilbyder både rådgivning og uddannelse for at styrke virksomhedernes kundeorientering.
goCX har hovedkontor i Belgien og opererer primært på DACH markedet samt Mellemøsten.
Hvor gør de en forskel?
goCX supplerer Loyalty Group i projekter inden for kundeorientering, når det giver mening ud fra et geografisk, sprogligt eller kompetencemæssigt synspunkt. Deres kompetencer bliver typisk bragt i spil i Loyalty Groups større internationale projekter i form af konsulentbistand inden for loyalitetsudvikling.
CX Master Academy (Belgien)
Strategisk samarbejdspartner – Uddannelse
Hvem er CX Master Academy?
CX Master Academy er en global udbyder af undervisning i kundeoplevelser (CX). De giver alle typer af medarbejdere i organisationen mulighed for at udmærke sig indenfor kundeoplevelser gennem praktiske, resultatorienterede træningsprogrammer leveret med en fangende og engagerende tilgang.
CX Master Academy adskiller sig gennem deres fokus på relaterbare eksempler, fleksible læringsformater og målbare resultater.
Loyalty Group repræsenterer CX Master Academy i det nordiske marked.
Hvor gør de en forskel?
Loyalty Group anvender CX Master Academys træningsprogrammer i sine projekter i forbindelse med motivation og udvikling af alle typer kundevendte medarbejdere.
De henvender sig til et globalt publikum med forskellige programmer, der skaber effekt i den virkelige verden.
Mere end 11.000 medarbejdere har siden 2019 gennemført CX-træning hos CX Master Academy.
Customer C (Norge)
Samarbejdspartner – Kundeorientering & rådgivning
Hvem er Customer C?
Customer C er en norsk virksomhed, der tilbyder strategisk rådgivning, procesfacilitering og coaching inden for kundeorienterings strategi og transformation.
Hvor gør de en forskel?
Customer C supplerer Loyalty Group i kundeorienterede projekter, når det giver mening ud fra et geografisk, sprogligt eller kompetencemæssigt perspektiv. Customer C’s kompetencer bringes typisk i spil i større skandinaviske tværfaglige projekter – enten i form af sparring eller rådgivning inden for strategisk udvikling.
Futurelab (Tyskland)
Samarbejdspartner – Kundeorientering & rådgivning
Hvem er Futurelab?
Futurelab kan bedst beskrives som Loyalty Groups pendant inden for kundeorientering med stærke spidskompetencer inden for strategisk rådgivning. Virksomheden har hovedkontor i Belgien og opererer primært på det syd- og mellemeuropæiske marked samt Østeuropa og Rusland.
Hvor gør de en forskel?
Futurelab supplerer Loyalty Group i projekter inden for kundeorientering, når det giver mening ud fra et geografisk, sprogligt eller kompetencemæssigt synspunkt. Futurelabs kompetencer bliver typisk bragt i spil i større internationale projekter – enten i form af sparring eller konsulentbistand inden for strategiudvikling.
Mediepartnere, AutoIndex
Vores mediepartnere spiller en vigtig rolle i at formidle analyser og resultater fra Loyalty Groups undersøgelse, AutoIndex. Gennem samarbejde med anerkendte medier sikrer vi, at vores indsigter når bredt ud til interessenter og bidrager til en dybere forståelse af kundeloyalitet og tilfredshed. Disse partnerskaber hjælper med at skabe opmærksomhed omkring tendenser og udviklinger, der har betydning for både forbrugere og virksomheder.
FDM/Forenede Danske Motorejere (Danmark)
Samarbejdspartner – AutoIndex™
Interesseorganisation for danske bilejere med 278.000 husstande som medlemmer.
FDM udgiver 9 gange årligt medlemsbladet “Motor” i lidt færre end 278.000 eksemplarer, da nogle medlemmer vælger at få det digitalt. ”Motor” har et gennemsnitligt læsertal på 367.000, og hjemmesiden fdm.dk har i gennemsnit 654.000 unikke besøgende hver uge.
Motor-magasinet/Nordiske Medier (Danmark)
Samarbejdspartner – AutoIndex™
Branchemedie for den danske bilbranche. Motor-magasinet udgiver printoplag og e-avis i 17.253 eksemplarer med et læsertal på 65.000. Hjemmesiden motormagasinet.dk har 306.600 unikke besøgende hvert halvår.
Vi Bilägare (Sverige)
Samarbejdspartner – AutoIndex™
Vi Bilägare har eksisteret siden 1930 og er Sveriges største bilmagasin. Magasinet udgives i 65.600 eksemplarer og læses af mere end 161.000. Hjemmesiden vibilagare.se har 190.000 unikke besøgende hver uge.
VG/Verdens Gang (Norge)
Samarbejdspartner – AutoIndex™
VG udgiver dagligt deres papiravis med et gennemsnitligt oplag på cirka 30.000. VG+ har omkring 300.000 abonnenter, og deres hjemmeside har 1,96 millioner unikke læsere hver dag. VG har dermed over 2 millioner læsere hver dag.
Bilbransje24 (Norge)
Samarbejdspartner – AutoIndex™
Bilbransje24 er en abonnements- og annoncebaseret tjeneste for alle, der arbejder i eller har tilknytning til den norske bilindustri. Bilbransje24 leverer nyheder, analyser, kommentarer og anden relevant information indenfor distribution (salg af nye og brugte biler), import (biler, reservedele og udstyr), servicemarked, skader/lak, dæk, finansiering/forsikring og andre bilbrancherelaterede områder. På deres hjemmeside har de mellem 10.000 og 12.000 unikke besøgende.
Profilfolder
Hvem er Loyalty Group?
Vil du vide mere om Loyalty Group, og hvordan vi gør en forskel for vores kunder?
Læs eller download vores profilfolder.