Specialister i kundeloyalitet

Hvem er Loyalty Group?

Loyalty Group hjælper virksomheder med at øge indtjeningen gennem et øget fokus på kundeloyalitet. Vi har mere end 25 års erfaring med at analysere og udvikle kundeloyalitet i stort set alle typer af brancher. Gennem årene har vi implementeret mere end 400 projekter i mere end 33 lande. Det gør os til et af Skandinaviens førende konsulenthuse inden for loyalitetsudvikling, og vi er ikke bange for at kalde os eksperter på området.

Loyale kunder er vejen til øget indtjening

Hvorfor bruge tid på at udvikle dine kunders loyalitet? Simpelthen fordi, det ikke kan betale sig at lade være. Loyale kunder køber mere end andre kunder og er villige til at betale ekstra, fordi de kan se en stor værdi i at være hos din virksomhed. Samtidig er loyale kunder også dine bedste ambassadører og med til at tiltrække nye kunder gennem anbefalinger. Vi har masser af konkrete cases, som viser, at arbejdet med at skabe øget kundeloyalitet betaler sig.

Fra kundeanalyser til øget kundeloyalitet

Fundamentet for at skabe kundeloyalitet er viden om dine kunder. Måske gennemfører din virksomhed allerede kundeanalyser, men stiller du også de rigtige spørgsmål, og udnytter du svarene optimalt? Vi sikrer dig den rette viden om dine kunder og hjælper dig med at tage det afgørende skridt fra tal til handling. Kundeviden får først reel værdi, når den bliver omsat til konkrete indsatser i din virksomhed, som direkte styrker kundeloyalitet og indtjening.

Vi udfordrer dit syn på kundeorientering

Hvis du er på udkig efter en samarbejdspartner, som aldrig stiller spørgsmål og altid giver kunden ret, så er du gået forkert. Hos Loyalty Group vil vi forstå din forretning og situation, men udfordrer også gerne dit verdensbillede i jagten på den optimale løsning.

Til gengæld kan du være sikker på, at vi baserer vores rådgivning på solid erfaring og viden. Vi har mere end 25 års erfaring med at styrke kundeorienteringen i virksomheder og er ikke bange for at bringe den i spil for at skabe resultater.

Din professionelle sparringspartner

Vores værdier er fundamentale for vores måde at tænke og agere på – både internt og i forhold til dig som kunde. Vi vil være din professionelle sparringspartner, og vores værdier viser os vejen.

Troværdige: Vi baserer vores rådgivning på mange års erfaring og konkret viden. Vi tror på, at fakta stopper enhver diskussion.

Engagerede: Vi vil forstå din forretning og de konkrete udfordringer og målsætninger, du står overfor.

Ansvarlige: Vi tager ansvar for, at du når dine mål og stiller krav til både os selv, vores samarbejdspartnere og ikke mindst dig som kunde.

Holistiske: Vi har en 360 graders forretningsforståelse og tænker på tværs af funktioner og processer for at sikre dig det bedste resultat.

Udfordrende: Vi tør stille de kritiske spørgsmål og udfordre din måde at tænke og agere på i hverdagen. Vi bliver trods alt betalt for at skabe forandring.

Personlige: Vi vægter relationen til dig som kunde højt og bestræber os altid på at møde dig i øjenhøjde til en åben og ærlig dialog.

Hvordan skiller vi os ud fra mængden?

Student icon

Solid erfaring

Vi har hjulpet virksomheder med at omsætte kundeviden til øget indtjening, siden de første hjemmesider så dagens lys. Med mere end 25 års praktisk erfaring og flere hundrede tilfredse kunder er vi ikke bange for at kalde os eksperter i kundeorientering.

ide ikon

Rådgivning pba viden

Erfaring er ikke nok, når der skal træffes forretningskritiske beslutninger. Fakta stopper enhver diskussion! Derfor er en af vores vigtigste opgaver at sikre viden, som gør jer i stand til at træffe de rigtige beslutninger for kunder og forretning.

Penge ikon

Fra viden til resultater

Kundeviden får først værdi, når den omsættes til synlige handlinger og målbare resultater for virksomheden. Vi hjælper jer med at prioritere de mest værdiskabende indsatser og sætte konkrete tal på effekten af en øget kundeorientering.

360 ikon

360º forretningsfokus

Succes med kundeorientering kræver, at I tænker på tværs af siloer og tør udfordre normerne. Vi har fokus på alle dele af kundeoplevelsen og klæder både ledelse og medarbejdere på til at skabe den afgørende forskel i mødet med kunden.

Download vores profilfolder

Vil du vide mere om Loyalty Group, og hvordan vi gør en forskel for vores kunder?

Download vores profilfolder og bliv samtidg tilmeldt vores nyhedsbrev LoyaltyNews, som holder dig opdateret med relevant loyalitetsviden ca. otte gange årligt.

Find os

Loyalty Group
Smedeland 30
2600 Glostrup
Danmark