Forside 9 Brancheanalyser 9 NPS Benchmarks

NPS Benchmarks

Indsigt giver handlemuligheder

Loyalty Groups årlige rapport ”NPS® Benchmarks” giver en dyb indsigt i loyalitet, oplevelser og holdninger blandt danskerne. For hver af de omfattede brancher ligger der en detaljeret viden om kunderne i branchen, på tværs af de navngivne aktører. Dette giver indsigt til at handle, og dermed målrettet at arbejde på at forbedre præstationerne – og den samlede NPS®-score.

2023-rapporten er baseret på vores BrancheIndex™ undersøgelser gennemført i 2022 i 10 brancher, dækkende over 98 navngivne virksomheder i Danmark. Rapporten er baseret på over 57.000 kunders respons på mere end 3,9 millioner spørgsmål.

De navngivne virksomheder er repræsenteret i brancherne: A-kasse, bank, internet, pension, fagforening, realkredit, mobil, dagligvarer, forsikring og auto.

Et ønske om reelle NPS benchmark-muligheder er stort fra de danske virksomheder, men udbuddet i Danmark er yderst begrænset.
Dét besluttede vi at gøre noget ved!
God læselyst.

- Mikkel Korntved, CEO, Loyalty Group

Hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan skabe værdi for din virksomhed, er vi klar til en indledende og afklarende snak… og vi skal nok sige til, før dialogen begynder at koste dig penge.

Hvis du gerne vil have en dialog med os om detaljerede resultater for netop din branche, er du meget velkommen til at kontakte os.

Analyse

NPS Benchmarks 2023

Udfyld formularen, og modtag et link til rapporten, direkte i din indbakke.

Du skal være tilmeldt vores nyhedsbrev for at kunne hente rapporten, men så er du også blandt de allerførste til at blive tippet om de fremtidige rapporter, og anden inspiration omkring udvikling af din virksomheds kundeorientering.

NPS Benchmarks 2023