Inspiration
Med årtiers erfaring og lige så mange års indsigter har vi et stabilt fundament af viden at agere på baggrund af.
Den viden deler vi også gerne ud af, og her på siden kan du finde et relevant udvalg af indhold, der kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.
Du er også mere end velkommen til at tilmelde dig vores nyhedsbrev, LoyaltyNews, hvis du løbende vil opdateres og inspireres.
Artikler fra vores blog
Tag bedre hånd om dine kunder – tallene taler for sig selv
NPS, CSAT eller CES?
Light og heavy Detractors
Kundeloyalitet, kundeoplevelser og din kognitive bias
Fedtforskrækkelse og et par slankeråd
Skab værdi for kunderne – så gør de det samme for dig
Gratis E-bog: 99 siders inspiration til få loyale kunder
E-bogen “Kundeorienteret?”, giver dig 99 siders inspiration til at gøre dine kunder endnu mere loyale, og hjælper dig med at konfrontere de typiske barrierer, som afholder virksomheder fra at være kundeorienterede.
Læs mere og hent e-bogen her.
White Papers
CX Survival guide
The 8 most important questions customer-centric leaders ask
Show Me the Money
Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?
Kundeloyalitetens 10 bud
Fordele og ulemper ved Net Promotor Score
Det siger vores kunder
Webinarer
30 years in CX: Shaping the Future of Customer-Centric Business
Tjen (flere) penge på dine NPS-målinger
CX Roadmap 2.0
“Det store CX-bedrag”
Workshops og foredrag
Skab interesse, fokus, åben øjne og inspirér til at tage hul på arbejdet med at styrke fokus på kunderne.
Uanset hvilken funktion, du befinder dig i, leverer vi gerne en motiverende vitaminindsprøjtning.