Inspiration
Med årtiers erfaring og lige så mange års indsigter har vi et stabilt fundament af viden at agere på baggrund af.
Den viden deler vi også gerne ud af, og her på siden kan du finde et relevant udvalg af indhold, der kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.
Du er også mere end velkommen til at tilmelde dig vores nyhedsbrev, LoyaltyNews, hvis du løbende vil opdateres og inspireres.
Artikler fra vores blog

Den svære kunst at få alle mand ombord

Er du i udvikling eller afvikling?

Digitale vs. personlige kundeoplevelser i 5 stjernet luksus

Tal til stenalderhjernen, hvis du vil skabe loyale kunder

NPS, CSAT eller CES?

Light og heavy Detractors
Det siger vores kunder
White Papers

Beyond the bottom line

Data with a Heart

CX Survival guide

The 8 most important questions customer-centric leaders ask

Show Me the Money

Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?
Gratis E-bog: 99 siders inspiration til få loyale kunder
E-bogen “Kundeorienteret?”, giver dig 99 siders inspiration til at gøre dine kunder endnu mere loyale, og hjælper dig med at konfrontere de typiske barrierer, som afholder virksomheder fra at være kundeorienterede.
Læs mere og hent e-bogen her.
Webinarer

“Det store CX-bedrag”

CX Roadmap 2.0

Tjen (flere) penge på dine NPS-målinger
Workshops og foredrag
Skab interesse, fokus, åben øjne og inspirér til at tage hul på arbejdet med at styrke fokus på kunderne.
Uanset hvilken funktion, du befinder dig i, leverer vi gerne en motiverende vitaminindsprøjtning.