Forside 9 Inspiration

Inspiration

Med årtiers erfaring og lige så mange års indsigter har vi et stabilt fundament af viden at agere på baggrund af.

Den viden deler vi også gerne ud af, og her på siden kan du finde et relevant udvalg af indhold, der kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.

Du er også mere end velkommen til at tilmelde dig vores nyhedsbrev, LoyaltyNews, hvis du løbende vil opdateres og inspireres.

Publikum applauderer ved et forretningsseminar, tæt på

Artikler fra vores blog

Tag bedre hånd om dine kunder – tallene taler for sig selv

Tag bedre hånd om dine kunder – tallene taler for sig selv

Nye kunder er værd at fejre - men dine eksisterende kunder er værd at værne om. Regnskabet går nemlig i dén grad ...
NPS, CSAT eller CES?

NPS, CSAT eller CES?

Brug de forskellige undersøgelsers styrker - og vær bevidst om deres svagheder. Hver by har sin heks - og hvert ...
Light og heavy Detractors

Light og heavy Detractors

Differentieret håndtering af kritiske NPS kunder: Forstå og håndter forskellen mellem light og heavy Detractors. ...
Kundeloyalitet, kundeoplevelser og din kognitive bias

Kundeloyalitet, kundeoplevelser og din kognitive bias

Medarbejderne er ofte en afgørende komponent for den gode kundeoplevelse og på sigt også for kundernes loyalitet
Fedtforskrækkelse og et par slankeråd

Fedtforskrækkelse og et par slankeråd

Stop slankekuren i tide- så du har energien til at rejse dig igenDe senere år har budt på et væld af udfordringer ...
Skab værdi for kunderne – så gør de det samme for dig

Skab værdi for kunderne – så gør de det samme for dig

Gode kundeoplevelser skaber kundeloyalitet – og resultater på bundlinjen. Det bør få dig til at prioritere CX-arbejdet.
E-bog kundeorienteret

Gratis E-bog: 99 siders inspiration til få loyale kunder

E-bogen “Kundeorienteret?”, giver dig 99 siders inspiration til at gøre dine kunder endnu mere loyale, og hjælper dig med at konfrontere de typiske barrierer, som afholder virksomheder fra at være kundeorienterede.

Læs mere og hent e-bogen her.

White Papers

CX Survival guide

CX Survival guide

Få alternativ hjælp til at uddrive CX-dæmonerne i din virksomhed. Både CX-orcistens værktøjskasse og CX-Dommedags ...
The 8 most important questions customer-centric leaders ask

The 8 most important questions customer-centric leaders ask

Dette white paper (på engelsk) fokuserer på de vigtige spørgsmål, som ægte kundecentriske ledere generelt – og ...
Show Me the Money

Show Me the Money

Vores white paper: "Show Me the Money" klæder dig på til, at skabe fokus på styrket kundeloyalitet, større ...
Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Kan dine allerede loyale kunder, blive endnu mere loyale? Hos Loyalty Group er vi eksperter i at udvikle din ...
Kundeloyalitetens 10 bud

Kundeloyalitetens 10 bud

Dette white paper, skrevet af Mikkel Korntved, beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del ...
Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

Hvilke fordele og ulemper er der ved Net Promoter Score? Vi har lavet researchen, som kan puste liv i diskussionen ...

Det  siger vores kunder

For os er det afgørende vigtigt, at vi forstår årsagerne til både tilfredshed og utilfredshed hos kunderne – vi vil ikke nøjes med et tal i form af en NPS score – vi vil vide hvad der ligger bag scoren, så vi kan agere og fastholde eller ændre adfærd, når det er påkrævet.
Jeg kan på det varmeste anbefale et samarbejde med Loyalty Group. Det har vi haft i mere end 15 år.

– Jan Askholm, Adm. direktør, BMW Danmark

Jeg har gennem samarbejdet med Loyalty Group oplevet en stor ændring i kundefokusset både internt i Waoo og hos vores partnere, i forhold til at få kundernes reelle oplevelse på dagsordenen. Kundefokus kommer ikke af sig selv, men via en kontinuerlig proces, hvor Loyalty Group har haft en stor andel i at hjælpe os med opbygningen og faciliteringen af den løbende proces. Der er ingen tvivl om, at det har været en god investering for Waoo at arbejde sammen med Loyalty Group.

– Brian Lønroth, Markedsdirektør for Waoo og Fibia

Undersøgelsen har i mange år været anerkendt som en branchestandard i de skandinaviske markeder og hos Lexus ser vi stor værdi i det detaljerede markedsoverblik, som AutoIndex giver os.
Både undersøgelsens resultater og Loyalty Group konsulenternes faglige kompetence er højt værdsat af både os og vores forhandlere. Jeg kan, på baggrund af vores mangeårige samarbejde, på det varmeste anbefale både AutoIndex undersøgelsen og Loyalty Group.

– Jan Christian Holm, Merkesjef, Lexus Norge AS

Vores mangeårige samarbejde med Loyalty Group har været – og er forsat – både inspirerende og direkte værdiskabende, jeg kan kun give dem mine bedste anbefalinger.

– Carsten Nedergaard Hansen, Bredbåndsdirektør, Energi Fyn Bredbånd

Webinarer

30 years in CX: Shaping the Future of Customer-Centric Business

30 years in CX: Shaping the Future of Customer-Centric Business

The importance of nurturing customer relationships and the challenges companies face in truly becoming customer ...
Tjen (flere) penge på dine NPS-målinger

Tjen (flere) penge på dine NPS-målinger

Webinar med inspiration til hvordan du transformerer du dine kundemålinger til et succesfuldt Voice of Customer program.
CX Roadmap 2.0

CX Roadmap 2.0

Webinar med inspiration til at komme foran dine konkurrenter i kampen om kundernes hjerter.
“Det store CX-bedrag”

“Det store CX-bedrag”

Webinaret sætter fokus på, hvorfor CX kan blive overset, og hvordan det kan blive en højt forrentet investering ...
Workshop og foredrag. Bliv inspireret til øget kundeorientering

Workshops og foredrag

Skab interesse, fokus, åben øjne og inspirér til at tage hul på arbejdet med at styrke fokus på kunderne.

Uanset hvilken funktion, du befinder dig i, leverer vi gerne en motiverende vitaminindsprøjtning.

Emner: