Inspiration
Med årtiers erfaring og lige så mange års indsigter har vi et stabilt fundament af viden at agere på baggrund af.
Den viden deler vi også gerne ud af, og her på siden kan du finde et relevant udvalg af indhold, der kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.
Du er også mere end velkommen til at tilmelde dig vores nyhedsbrev, LoyaltyNews, hvis du løbende vil opdateres og inspireres.

Artikler fra vores blog

Tag bedre hånd om dine kunder – tallene taler for sig selv

Tal til stenalderhjernen, hvis du vil skabe loyale kunder

NPS, CSAT eller CES?

Light og heavy Detractors

Kundeloyalitet, kundeoplevelser og din kognitive bias

Fedtforskrækkelse og et par slankeråd

Gratis E-bog: 99 siders inspiration til få loyale kunder
E-bogen “Kundeorienteret?”, giver dig 99 siders inspiration til at gøre dine kunder endnu mere loyale, og hjælper dig med at konfrontere de typiske barrierer, som afholder virksomheder fra at være kundeorienterede.
Læs mere og hent e-bogen her.
White Papers

Beyond the bottom line

Data with a Heart

CX Survival guide

The 8 most important questions customer-centric leaders ask

Show Me the Money

Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?
Det siger vores kunder
Webinarer

Podcast – Hvad sker der lige med Tesla?

30 years in CX: Shaping the Future of Customer-Centric Business

Tjen (flere) penge på dine NPS-målinger

CX Roadmap 2.0

“Det store CX-bedrag”

Workshops og foredrag
Skab interesse, fokus, åben øjne og inspirér til at tage hul på arbejdet med at styrke fokus på kunderne.
Uanset hvilken funktion, du befinder dig i, leverer vi gerne en motiverende vitaminindsprøjtning.