White papers
Inspiration til øget kundeorientering
Loyalty Group udgiver med mellemrum white papers om emnet kundeorientering, som du kan bestille som PDF. Vi håber, du bliver inspireret til at øge kundeorienteringen i netop din virksomhed og ønsker dig god læselyst.
Hvis du ønsker yderligere inspiration, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvor vi løbende bringer artikler og nyheder om emnet kundeorientering.
*Bemærk at indholdet i vores white papers ikke må gengives uden skriftlig tilladelse fra Loyalty Group.
Fra god til bedre - eller fra bedre til bedst?
Optimal forvaltning af analyser, fører til øget kundeloyalitet – find vejen til øget indtjening på eksisterende kunder.
Fordele og ulemper ved Net Promoter Score
Net Promoter Score (NPS) er en af de mest anerkendte modeller til loyalitetssegmentering.
Show Me the Money
Formålet med dette white paper er at synliggøre de økonomiske effekter, der følger med en øget kundeloyalitet.
Kundeloyalitetens 10 bud
Artiklen beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del af enhver virksomheds kundeorientering.
Kundeorientering i HR
Artiklen “Kundeorientering – loyale kunder er vejen til vækst” beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i HR.
Kundeorientering i Kundeservice
Artiklen “Kundeorientering – loyale kunder er vejen til vækst” beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Kundeservice.
Kundeorientering i Direktionen
Artiklen “Kundeorientering – loyale kunder er vejen til vækst” beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Direktionen.
Kundeorientering i Marketing
Artiklen “Kundeorientering – loyale kunder er vejen til vækst” beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Marketing.
Kundeorientering i Økonomi
Artiklen “Kundeorientering – loyale kunder er vejen til vækst” beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Økonomi.
Kundeorientering i Salg
Artiklen “Kundeorientering – loyale kunder er vejen til vækst” beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde med kundeorientering i Salg.