Medarbejdere

Forside 9 Om Loyalty Group 9 Medarbejdere

Mød vores team

Mød frontspillerne i Loyalty Group teamet. Vi er drevet af stor begejstring. For hinanden, for arbejdet med kundeorientering og for vores kunder. Vi synes det giver en nærmest berusende energi at arbejde sammen med mennesker der gider, mennesker som føler sig forpligtet over for at skabe stærke kunderelationer.

Klik og bliv oplyst

Du kan læse lidt mere om hver af os, ved at klikke på “hvert vores billede”, du er også meget velkommen til at connecte med os på LinkedIn.

Mikkel Korntved

Mikkel Korntved

CEO, Senior Partner

: mk@loyaltygroup.dk
: +45 40 11 41 22
: Mikkel Korntved

Q

Mikkel Korntved

CEO, Senior Partner – Seniorrådgiver inden for kundeloyaltitet

Hvorfor er det spændende at arbejde med kundeloyalitet?
Stærke kunderelationer er universelt vigtige i erhvervslivet – og en voldsomt overset vækstmulighed for de fleste.

Hvad er det bedste ved at arbejde hos Loyalty Group?
Du kan virkelig få lov at gøre en forskel for vores kunder – sammen med nogle meget engagerede kolleger.

Hvad ser du som din vigtigste opgave hos Loyalty Group?
At balancere den daglige opgave med at hjælpe vores kunder – samtidig med, at jeg skal pleje og udvikle mine kolleger.

Hvad ser du som din bedste personlige egenskab?
Et positivt og kreativt sind, som altid er åbent for ny inspiration – og evnen til at tænke forretningskritisk.

Hvad ser du som din værste personlige egenskab (indrøm det bare)?
Jeg vil gerne redde hele verden og får derfor ofte lidt for meget på min tallerken – og så er jeg utålmodig.

Hvad er din største passion?
At rejse er at leve – fremmede landskaber, veltilberedt mad, fantastisk vin og inspirerende mennesker.

Hvad er dit personlige motto?
Jeg tror på det bedste i folk og situationer – indtil det modsatte er bevist.

Hvad sætter du størst pris på hos dine kollegaer hos Loyalty Group?
Alle stiller op når der er behov – vi er som en familie der passer på hinanden.

Lars Jepsen

Lars Jepsen

Research chef, Senior Partner

: lj@loyaltygroup.dk
: +45 21 49 29 61

Q

Lars Jepsen

Research chef, Senior Partner

Hvorfor er det spændende at arbejde med kundeloyalitet?
Kundeorientering har en økonomisk positiv effekt på virksomhederne og skaber en bedre relation mellem virksomheden og kunden.

Hvad er det bedste ved at arbejde hos Loyalty Group?
Dagene, hvor vi møder udfordringer med nye kunder i nye brancher – de holder os “skarpe” i arbejdet med at gøre en forskel for vores kunder.

Hvad ser du som din vigtigste opgave hos Loyalty Group?
At sikre, at vi altid leverer de rigtige løsninger til vores kunder.

Hvad ser du som din bedste personlige egenskab?
Arbejdsomhed og evnen til at forsøge at løse komplekse opgaver på en enkel måde.

Hvad ser du som din værste personlige egenskab (indrøm det bare)?
Min stædighed og soloridt i forhold til at løse opgaver.

Hvad er din største passion?
Jeg nyder samvær med familien og forsøger at være en handyman ved renovering af familiens hus.

Hvad er dit personlige motto?
Lad vær med at gøre det – hvis du ikke har tænkt dig at gøre noget ved det!

Hvad sætter du størst pris på hos dine kollegaer hos Loyalty Group?
Vores forskelligheder og den uformelle omgangstone.

Thomas Leed Thomsen

Thomas Leed Thomsen

CX Analyst

: tt@loyaltygroup.dk
: +45 25 11 98 28
: Thomas Leed Thomsen

Q

Thomas Leed Thomsen

CX Analyst

Hvorfor er det spændende at arbejde med kundeloyalitet?
Kundeloyalitet er en kilde til vækst for virksomheder. Fokus på dette kan øge indtjening og tilfredshed.

Hvad er det bedste ved at arbejde hos Loyalty Group?
Høj faglighed og god atmosfære.

Hvad ser du som din vigtigste opgave hos Loyalty Group?
At servicere kunder med en energisk indsats – og levere inspirerende resultater.

Hvad ser du som din bedste personlige egenskab?
Ihærdighed og fokus på at “levere varen”.

Hvad ser du som din værste personlige egenskab (indrøm det bare)?
Jeg kan være for detaljeorienteret.

Hvad er din største passion?
Touring på motorcykel – gerne lange ture i Europa.

Hvad er dit personlige motto?
Hvorfor vente?

Hvad sætter du størst pris på hos dine kollegaer hos Loyalty Group?
Hyggelig atmosfære og altid hjælp at hente, hvis der er behov.

Gitte Arildslund Jespersen

Gitte Arildslund Jespersen

Marketingkonsulent

: gj@loyaltygroup.dk
: +45 61 74 41 34
: Gitte Arildslund Jespersen

Q

Gitte Arildslund Jespersen

Marketingkonsulent

Hvorfor er det spændende at arbejde med kundeloyalitet?
Fordi det er muligt at skabe en positiv forskel for både virksomheder og deres kunder. Når virksomhederne får hjælp til at fokusere på deres kundeloyalitet, oplever deres kunder at modtage forbedrede ydelser/produkter, og virksomhederne øger deres indtjening.
Synergi er altid velkomment!

Hvad er det bedste ved at arbejde hos Loyalty Group?
Spændende opgaver, gode udfordringer og rare mennesker.

Hvad ser du som din vigtigste opgave hos Loyalty Group?
At sikre at “alle” ved hvem vi er.

Hvad ser du som din bedste personlige egenskab?
Jeg er ualmindelig detaljeret og perfektionistisk.

Hvad ser du som din værste personlige egenskab (indrøm det bare)?
Jeg er ualmindelig detaljeret og perfektionistisk, og ja, jeg kan godt selv se udfordringen i at finde den rette balance.

Hvad er din største passion?
Nogle vil nok, med rette, kalde mig “Crazy dog lady”, jeg er simpelthen så glad for mine to langbenede hundepiger, og dem lægger jeg ret meget tid, energi og kærlighed i.

Hvad er dit personlige motto?
Hvis du ikke kan forklare det på en simpel måde, er det fordi du ikke har forstået det godt nok.

Hvad sætter du størst pris på hos dine kollegaer hos Loyalty Group?
De sørger for, at mit arbejdsliv er fyldt med smil og interessant viden.

Ditte Hyldal Præstekjær

Ditte Hyldal Præstekjær

Regnskab

: dh@loyaltygroup.dk
: +45 60 22 66 94
: Ditte Hyldal Præstekjær

Q

Ditte Hyldal Præstekjær

Regnskab

Hvorfor er det spændende at arbejde med kundeloyalitet?
Kundeorientering er en kilde til øget omsætning og indtjening for virksomhederne.

Hvad er det bedste ved at arbejde hos Loyalty Group?
De gode kollegaer, hjælpsomheden og den hyggelige atmosfære.

Hvad ser du som din vigtigste opgave hos Loyalty Group?
Regnskab og løn.

Hvad ser du som din bedste personlige egenskab?
Mit overblik og mit gå-på-mod betyder, at jeg når mine mål.

Hvad ser du som din værste personlige egenskab (indrøm det bare)?
Jeg siger nogle gange tingene meget direkte og uden omsvøb.

Hvad er din største passion?
Min familie kommer før alt andet.

Hvad er dit personlige motto?
Det er vigtigere at sige det, som det er, end slet ikke at få det sagt.

Hvad sætter du størst pris på hos dine kollegaer hos Loyalty Group?
Vi kan have det sjovt sammen og er der for hinanden.

Download vores profilfolder

Vil du vide mere om Loyalty Group, og hvordan vi gør en forskel for vores kunder?

Udfyld formularen, og modtag et link til vores profilfolder – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Profilfolder

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Løsninger

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.
 

Inspiration

Vi har så meget viden om kundeloyalitet, at vi deler ud af den. I artikler, nyhedsbreve og til foredrag. Dyk ned i det hele her.
 

Kontakt

Efter 25 år kalder vi os for specialister i kundeorientering, men vi er stadig til at tale med. Kontakt os for en uforpligtende dialog – vi skal nok fortælle hvornår det begynder at koste penge.