Forside 9 Kundeloyalitet 9 Kundeanalyser

Kundeanalyser

Vores rådgivningsarbejde er i høj grad datadrevet, og vi sørger altid for, at fundamentet er solidt, inden vi hjælper jer i arbejdet med en ny kundestrategi. Det er en forudsætning, hvis strategien skal kunne ses på bundlinjen. Efter mere end 30 år i branchen har vi heldigvis de værktøjer, vi ved virker.

Vores analyse-redskaber

Vi har en række forskellige analyser, vi tilbyder i forbindelse med vores rådgivningsarbejde. De belyser hver især forskellige indgangsvinkler til dit arbejde med kundeloyalitet, og vi rådgiver dig gerne loyalt i forhold til hvilke analyser, som får dig bedst i mål.

Vi tilbyder:

Dataindsamlingen foregår efter nøje forskrifter, og vi lever naturligvis op til såvel vores høje etiske standarder som GDPR-lovgivningen, når det kommer til indsamling og opbevaring af data. Vi tilrettelægger også analyserne, så de ikke bliver et anmassende element for dine kunder.

Du kan læse meget mere om vores arbejdsproces, her.

Kontakt os for en uforpligtende snak om dine muligheder. Vi skal nok sige til, før dialogen begynder at koste dig penge.

Kundeloyalitet

Loyale kunder kan tydeligt måles på top- og bundlinje, og investerer du i... Læs mere her.

Net Promoter Score

Tag temperaturen på din kundeloyalitet med en NPS-måling. Metoden er simpel og... Læs mere her.

Customer Journey Mapping

Få et overblik over kunderejsen, som dine kunder oplever den, og skab optimale... Læs mere her.