Forside 9 Kundeloyalitet 9 Scoping af projekt

Scoping af projekt

Det er svært at komme i mål, hvis I ikke kender målet
Godt begyndt er halvt fuldendt. Det gælder også loyalitetsprojekter. Begynd med scoping projekt.
Scoping af projekt

Når først beslutningen er taget, er det fristende at give sig i kast med arbejdet med øget kundeorientering. Der er jo så meget at kaste sig over! Netop derfor er det klogt ikke at kaste sig hovedkulds ind i det. Vi anbefaler, at I lægger fornuftigt ud og scoper projektet – præcis, som I ville gøre det med ethvert andet forretningskritisk projekt.

Hvad giver værdi for både kunder og virksomhed?

At scope et projekt handler dybest set om at finde ud, af hvor man vil hen – og hvordan man kommer derhen. En virksomhed kan altid blive mere kundeorienteret, så hvad er et realistisk mål for jer? Når I først ved det, kan I begynde at planlægge og prioritere de relevante indsatser. Hvad giver værdi for kunderne? Og giver det også værdi for jer?

En sikker plan for lønsom kundeorientering

Loyalty Groups mangeårige erfaring betyder, at vi kan hjælpe jer med at finde svarene på disse spørgsmål. Det gør vi på en eller flere scoping projekter sammen med relevante interessenter fra din virksomhed. Scoping projektet kan give dig indsigt i:

  • det økonomiske potentiale i øget kundeorientering og -loyalitet
  • de overordnede faser og kontaktpunkter i kunderejsen
  • jeres samlede behov for kundeviden fremover
  • strukturen for indsamling, behandling og rapportering af kundeindsigten
  • tilfredshed og loyalitet hos et udvalg af jeres kunder
  • den optimale proces mod en øget kundeorientering

Efter workshoppen samler vi indsigter og anbefalinger i en rapport, der bliver jeres styringsværktøj på vejen mod lønsom kundeorientering.

Ved du med sikkerhed, hvor du skal sætte ind for at få størst muligt udbytte af jeres arbejde med kundeorientering? Det er ingen skam at svare nej. Men det ville være en skam ikke at gøre noget ved det.

Kundeanalyser

Vi har mere end 30 års erfaring med at rådgive på baggrund af grundige... Læs mere her.

Kundeloyalitet

Loyale kunder kan tydeligt måles på top- og bundlinje, og investerer du i... Læs mere her.

Nulpunktsmåling

Vores Nulpunktsmåling er et billede af tingenes tilstand, når det kommer til... Læs mere her.

Customer Centricity Maturity Assessment

Få afdækket, hvor kundeorienteret din virksomhed egentligt er - og identificér... Læs mere her.

Vi kunne ikke have været foruden Loyalty Groups grundige forarbejde. Det var en forudsætning for at ende op med så relevant og brugbar kundeviden som overhovedet muligt.”

– Kundedirektør, AP Pension

Produktbeskrivelse

Scoping af projekt

Her kan du downloade produktbeskrivelsen af Scoping af projekt, udfyld formularen, og modtag et link til dokumentet i din indbakke.

Scoping af projekt