Forside 9 Om Loyalty Group

Om Loyalty Group

Vi er specialister i kundeloyalitet
I Loyalty Group hjælper vi virksomheder med at øge indtjeningen gennem et øget fokus på kundeloyalitet. Vi hjælper dig, forsimplet sagt, med at tjene flere penge på dine eksisterende kunder.

Vi har mere end 30 års erfaring med at analysere og udvikle kundeloyalitet i stort set alle typer af brancher, og gennem årene har vi implementeret mere end 400 projekter i mere end 33 lande. Det gør os til et af Skandinaviens førende konsulenthuse inden for loyalitetsudvikling, og vi er ikke bange for at kalde os eksperter på området.

Loyale kunder er vejen til øget indtjening

Det kan ikke kan betale sig at ignorere kundeloyalitet, for det er et område, der virkelig kan ses på bundlinjen. Faktisk forstår vi ikke, hvorfor det ikke er en topprioritet i alle virksomheder. Loyale kunder køber mere end andre kunder, og de er villige til at betale ekstra, fordi de kan se en stor værdi i at være hos din virksomhed.

Samtidig er loyale kunder også dine bedste ambassadører, og de er med til at tiltrække nye kunder gennem anbefalinger. Vi har masser af konkrete cases, som viser, at arbejdet med at skabe øget kundeloyalitet betaler sig.

Fra kundeanalyser til øget kundeloyalitet

Fundamentet for at skabe kundeloyalitet er solid viden om dine kunder. Måske gennemfører din virksomhed allerede kundeanalyser, men stiller du også de rigtige spørgsmål, til de rigtige personer, og udnytter du svarene optimalt?

Vi sikrer dig den rette viden om dine kunder, og vi hjælper dig med at tage det afgørende skridt fra tal til handling. Kundeviden får først reel værdi, når den bliver omsat til konkrete indsatser i din virksomhed, som direkte styrker kundeloyalitet – og dermed indtjening.

Vi udfordrer dit syn på kundeorientering

Vi er eksperter på vores felt, og hvis du er på udkig efter en samarbejdspartner, som aldrig stiller spørgsmål og altid giver dig ret, er du gået forkert. I Loyalty Group vil vi forstå din forretning og situation, men vi udfordrer hellere end gerne dit verdensbillede. Det kræver den rette løsning nemlig ofte.

Til gengæld kan du være sikker på, at vi baserer vores rådgivning på solid erfaring og viden. Vi har mere end 30 års erfaringer med at styrke kundeorienteringen i virksomheder, og vi er ikke bange for at dele dem med dig.

Solid erfaring

Vi har hjulpet virksomheder med at omsætte kundeviden til øget indtjening, siden de første hjemmesider så dagens lys. Med mere end 30 års praktisk erfaring og flere hundrede tilfredse kunder er vi ikke bange for at kalde os eksperter i kundeorientering.

Rådgivning med rod i viden

Erfaring er ikke nok, når der skal træffes forretningskritiske beslutninger. Der skal fakta på bordet. Derfor er en af vores vigtigste opgaver at sikre viden, som gør jer i stand til at træffe de rigtige beslutninger for kunder og forretning.

Fra viden til resultater

Kundeviden får først værdi, når den omsættes til synlige handlinger og målbare resultater for virksomheden. Vi hjælper jer med at prioritere de mest værdiskabende indsatser, og sætter konkrete tal på effekten af en øget kundeorientering.

360º forretningsfokus

Succes med kundeorientering kræver, at I tænker på tværs af siloer og tør udfordre normerne. Vi har fokus på alle dele af kundeoplevelsen, og vi klæder både ledelse og medarbejdere på, til at skabe den afgørende forskel i mødet med kunden.

To medarbejdere for Loyalty Group

Mød vores team

Mød frontspillerne i Loyalty Group teamet. Vi er drevet af stor begejstring. For hinanden, for arbejdet med kundeorientering og for vores kunder.

Karriere hos Loyalty Group

Er du både dygtig og sympatisk, er du allerede godt på vej til at blive en del af Loyalty Group. Det kræver blot, at du er faglig stærk inden for dit felt, samt at du har evne og vilje til at samarbejde med andre dygtige mennesker.

Vores samarbejdspartnere

Vi har opbygget et solidt netværk af samarbejdspartnere indenfor blandt andet salg, marketing, it, analyse og uddannelse.

Vores samarbejdspartnere er alle unikke og anerkendte på deres felt og ved, hvad vi mener, når vi hos Loyalty Group taler om kundeorientering. De kan blandt andet bidrage med at bearbejde data, effektivisere salgsprocesser og målrette markedsføringstiltag.

Samarbejdspartnere: FDM, ViBilägere og Futurelab

Loyalty Group i pressen

Vi bidrager gerne med vores viden og erfaring, når pressen har brug for
eksperter eller data til deres historier.

Vores arbejdsproces

Vores arbejdsproces

Vi har opdelt arbejdet i fem naturlige faser, som vores forskellige 

ydelser tager afsæt i:

Fase 1: Sikring af ledelsesopbakning

Fase 2: Indsamling af kundeviden

Fase 3: Definition af mål og indsatser

Fase 4: Motivation af medarbejdere

Fase 5: Opfølgning og udvikling

Profilfolder

Hvem er Loyalty Group?

Vil du vide mere om Loyalty Group, og hvordan vi gør en forskel for vores kunder?
Læs eller download vores profilfolder.