Show Me the Money
White paper
Dette white paper synliggør de økonomiske effekter, der følger med en øget kundeloyalitet. Når du har læst det, kan du tage argumenter som styrket kundeloyalitet, større budgetandel og øget kundetilgang med til ledelsesbordet.
Du vil også være i stand til at forstå og lave de regnestykker, som skal slå en tyk streg under, at kundefokus betaler sig!
Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.
Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.
Kundeorientering i Økonomi
Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i økonomiafdelingen? Vi er eksperter i ...
Kundeorientering i Marketing
Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i dit marketing? Vi er eksperter i kundeorientering, ...
Kundeorientering i Kundeservice
Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i kundeservice? Hos Loyalty Group er vi eksperter i ...
Kundeorientering i HR
Kundeorientering i HR-afdelingen bør aldrig overses. Bliv inspireret og læs mere om de økonomiske argumenter for ...
Kundeorientering i Direktionen
Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i direktionen? Loyalty Group er eksperter i ...