Forside 9 Brancheanalyser

Brancheanalyser

Få en enestående indsigt i din virksomheds loyalitetsperformance, dine konkurrenters ditto, og din branche som helhed med vores analyser.

Vi har i mere end 20 år foretaget brancheanalyser, hvor vi måler kundeloyaliteten i udvalgte brancher. Det har været en stor succes, og det giver både os og brancherne en enestående indsigt i forbrugernes syn på sagen. Det giver også dig en enestående indsigt i både markedet og ikke mindst dine konkurrenters kunderelationer.

En grundig temperaturmåling, som vores forskellige BrancheIndex™ er, giver ledelsen en lang række pejlemærker til fremtidens strategier, og typisk anvender de deltagende virksomheder resultaterne til at:

  • styrke kundernes tilfredshed og loyalitet
  • få værdifuld viden om konkurrenterne
  • styrke markedsføringen med relevant fakta
  • finde vinkler til positiv omtale i pressen

Spørger ikke bare for at spørge

I de senere år er virksomhederne for alvor kommet ud af busken, når det gælder om aktiviteter efter salget. Kunder bliver mødt af en mur af henvendelser, så snart de har opgivet en mailadresse under deres køb – og mange er forståeligt nok blevet trætte.

Vores BrancheIndex™, såvel som AutoIndex™, er kendetegnet ved et meget højt antal besvarelser på et ellers omfattende spørgeskema. At indsamle data af sådan et omfang – og i sådan en kvalitet – er blevet vanskeligt med tiden, men vi bliver ved med at lykkes år efter år. Mere end 50.000 fyldestgørende besvarelser fra skandinaviske bilejere danner årligt fundamentet for vores AutoIndex™ undersøgelse med mere end 150 spørgsmål – og vi ved, hvorfor så mange ulejliger sig med at besvare netop vores undersøgelser.

Kodeordet er relevans. Vi spørger ikke bare for at spørge, og hvis undersøgelsen er relevant og oprigtig, er det ikke vanskeligt at engagere deltagerne. Med vores tilgang kan vi sikre solide undersøgelser fra langt de fleste kundegrupper.

BrancheIndex

BrancheIndex™

Hos Loyalty Group er det vores vigtigste opgave at kunne levere troværdig indsigt i... Læs mere her.

AutoIndex

AutoIndex™

AutoIndex™ er den største og mest omfattende af Loyalty Groups... Læs mere her.

Gode forslag modtages gerne

Vi udvider hele tiden antallet af undersøgelser og hører gerne fra dig med forslag til nye brancher, som vi skal rette loyalitetsbarometret mod.

Dansk CX analyse

Dansk CX analyse

Med undersøgelsen ”CX Udfordringer 2021” sættes der fokus på arbejdet med Customer Experience (CX) i de danske ...
Norsk CX analyse

Norsk CX analyse

Med undersøkelsen “CX Utfordringer 2021” settes søkelys på arbeidet med Customer Experience (CX) i norske bedrifter.
NPS Benchmarks

NPS Benchmarks

Loyalty Groups årlige rapport ”NPS Benchmarks” giver en dyb indsigt i loyalitet, oplevelser og holdninger blandt ...