Dansk CX analyse
Vi ønsker at undersøge, om Customer Experience (CX) arbejdet ledelsesmæssigt er prioriteret
Med undersøgelsen sættes der fokus på arbejdet med Customer Experience (CX) i de danske virksomheder. Undersøgelsen belyser den nuværende ledelsesmæssige prioritering af CX, samt hvordan CX-arbejdet udføres, og hvilken betydning CX-arbejdet har i virksomhederne.
Undersøgelsen viser, at CX er sat på agendaen i en række danske virksomheder. Men der er også en række områder, hvor der er forskelle på hvor langt man er nået, og hvordan man får udnyttet effekterne af CX arbejdet.
Hvis du er interesseret i at se resultaterne fra norske CX-ansvarlige, kan du downloade den norske rapport her.
Der ligger et kæmpe uudnyttet vækstpotentiale lige for fødderne af de danske virksomheder…
i deres eksisterende kundebase!
Analyse
Customer Experience udfordringer
Udfyld formularen og få tilsendt et link til analysen – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.
Rigtig god fornøjelse.