Nulpunktsmåling
Rigets tilstand, når det kommer til kundeloyalitet. Sådan kan vi måske bedst forklare Nulpunktsmålingen, for, som navnet indikerer, er det denne måling, der er udgangspunktet for resten af arbejdet.
Det er her, vi tager temperaturen for første gang – og der er ofte mange opsigtsvækkende resultater og konklusioner at bygge videre på.
I Loyalty Group lægger vi stor vægt på, at vores arbejde skal hvile på et solidt vidensfundament – og Nulpunktsmålingen er i dén grad en vigtig brik i puslespillet. Vi tager altid udgangspunkt i din virksomhed, jeres ambitioner og den strategiske virkelighed, I opererer i, når vi tilrettelægger målingen. På den måde sikrer vi, at den indsamlede viden kan omsættes til konkrete indsatser – og værdi for virksomheden.
Vores Nulpunktsmåling er som sagt skræddersyet til din virksomhed, og med mere end 30 års erfaring på området ved vi efterhånden, hvor både den værdifulde viden og faldgruberne findes.
Derfor kan du med en Nulpunktsmåling i hånden:
- Reducere kundeafgangen
- Øge salget til eksisterende kunder
- Reducere serviceomkostningerne
- Øge kundetilgangen via anbefalinger
- Træffe beslutninger baseret på fakta
- Få værdifuld viden til dit nysalg
Fasthold kunderne, og øg indtjeningen
Som med det meste andet, vi tilbyder, er slutmålet med Nulpunktsmålingen, at du får bedre forudsætninger for at fastholde dine kunder – og at øge salget til dem. I Nulpunktsmålingen kortlægger vi dine kunderelationer, og vi går et spadestik dybere, når det kommer til kundeoplevelsen.
Vi giver dig nemlig indsigt i de dele af kundeoplevelsen, der betyder noget for loyaliteten – og her er ofte en del overraskelser og blinde vinkler at få belyst. Med Nulpunktsmålingen får du et struktureret overblik over hele kundeoplevelsen. Derfor kan du målrettet sætte ind med tiltag, der som regel betyder både sparede ressourcer og øget indtjening.
Når kundeundersøgelser mangler klare mål
Der har nok aldrig været så mange kundeundersøgelser, som der bliver foretaget lige nu – uden at der er kommet mærkbart bedre viden om kunderne ud af det. Det skyldes, at alt for mange undersøgelser mangler klare mål og seriøs tilrettelæggelse. Man måler for at måle. Det giver ubrugelige resultater, der samler støv, og kunder, som har spildt deres tid. Forhåbentlig opdager de det ikke.
Vores undersøgelser starter altid med en afklaring af, hvilken indsigt vi har brug for. Altså taler vi med jer for at blive klogere på, hvilken viden I har behov for – og hvordan den skal kunne omsættes til konkret værdi for dig og dine kunder.
Herefter afdækker vi alle de kontaktpunkter, eller touch points, der er mellem dig og dine kunder, og når vi har et overblik over alle punkterne, tager vi stilling til det tekniske. Valg af målgruppe, metode til datafangst og spørgerammens indhold. Herefter kommer dataindsamlingsfasen, analyse, afrapportering og videre anbefalinger.
Vi har naturligvis løbende kontakt i alle faser, ligesom vi rådgiver dig om, hvordan du kommunikerer effektivt til kunder og medarbejdere – før, under og efter projektet.
Når vi er i mål med Nulpunktsmålingen, står du med konkret viden, der kan omsættes til vækst på både top- og bundlinje.
Kontakt os, hvis du vil høre mere om dine muligheder.
Kundeanalyser
Vi har mere end 30 års erfaring med at rådgive på baggrund af grundige... Læs mere her.
Kundeloyalitet
Loyale kunder kan tydeligt måles på top- og bundlinje, og investerer du i... Læs mere her.
Scoping af projekt
Det er umuligt at nå dine mål hvis du ikke kender vejen. Alle... Læs mere her.
Customer Centricity Maturity Assessment
Få afdækket, hvor kundeorienteret din virksomhed egentligt er - og identificér... Læs mere her.
Produktbeskrivelse
Nulpunktsmåling
Her kan du downloade produktbeskrivelsen af vores Nulpunktsmåling, udfyld blot formularen – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.