Artikler
Få inspiration til øget kundeorientering
Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.
Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.
Seks gode råd til dig, der arbejder med CX
Der er fart over CX-feltet, og nogle gange er det sundt at gøre status. Her er seks eviggyldige råd til dig, der ...
CX – Det er tid til en hovedrengøring!
Hovedløse spørgsmål, anmassende undersøgelser og forkerte parametre. Det er virkeligheden i mange CX-indsatser - ...
Kundeorientering – sådan får du det til at ske!
Hvordan omsættes gode intentioner til konkrete forandringer og målbare resultater i arbejdet med kundeorientering? ...
Drop spareøvelsen – fokuser på optimering!
CX kan ikke "blot" øge bundlinjen, men også sikre økonomiske gevinster - og ikke mindst besparelser - i den ...
CX-managere kæmper ofte kampen alene!
Her giver vi 7 gode grunde til, hvorfor Customer Experience er vigtigt i din virksomhed, og hvorfor du bør puste ...
Bruger dine sælgere tiden på de forkerte kunder?
Loyalty Group kan give dig essentiel viden om hvilke kunder, der er mest værdifulde for din virksomhed.