Forside 9 Inspiration ( Page 2 )

Inspiration

Med årtiers erfaring og lige så mange års indsigter har vi et stabilt fundament af viden at agere på baggrund af.

Den viden deler vi også gerne ud af, og her på siden kan du finde et relevant udvalg af indhold, der kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.

Du er også mere end velkommen til at tilmelde dig vores nyhedsbrev, LoyaltyNews, hvis du løbende vil opdateres og inspireres.

Publikum applauderer ved et forretningsseminar, tæt på

Artikler fra vores blog

Fem key takeaways fra Will Guidaras nye bog “Unreasonable Hospitality”

Fem key takeaways fra Will Guidaras nye bog “Unreasonable Hospitality”

Når det kommer til gæstfrihed, er Will Guidara i en liga for sig selv. Her er fem vigtige pointer, som Guidara ...
Brug den kunstige intelligens klogt – og med fokus på kunderne

Brug den kunstige intelligens klogt – og med fokus på kunderne

Brug dine kunder som rettesnor – så du ikke mister dem. Det bør være dit vigtigste fokus i brug af AI.
Den svære kunst at få alle mand ombord

Den svære kunst at få alle mand ombord

Transformationens bedste ven er god kommunikation, og du bør virkelig ikke negligere dette punkt i din iver for at ...
Husk at stille dig selv disse tre spørgsmål, når du laver CX-projekter

Husk at stille dig selv disse tre spørgsmål, når du laver CX-projekter

Brug disse tre simple - og forsimplede - spørgsmål som anker og fyrtårn på din færd gennem kundeloyalitetens ...
Tag bedre hånd om dine kunder – tallene taler for sig selv

Tag bedre hånd om dine kunder – tallene taler for sig selv

Nye kunder er værd at fejre - men dine eksisterende kunder er værd at værne om. Regnskabet går nemlig i dén grad ...
Lad CX blive et fundament for vækst

Lad CX blive et fundament for vækst

Der er mange veje til vækst, men en af de mest varige går gennem gode kundeoplevelser. Vi gennemgår et par gode ...
E-bog kundeorienteret

Gratis E-bog: 99 siders inspiration til få loyale kunder

E-bogen “Kundeorienteret?”, giver dig 99 siders inspiration til at gøre dine kunder endnu mere loyale, og hjælper dig med at konfrontere de typiske barrierer, som afholder virksomheder fra at være kundeorienterede.

Læs mere og hent e-bogen her.

White Papers

Kundeorientering i Salg

Kundeorientering i Salg

Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i salgsafdelingen? Vi er eksperter i kundeorientering, ...
Kundeorientering i Økonomi

Kundeorientering i Økonomi

Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i økonomiafdelingen? Vi er eksperter i ...
Kundeorientering i Marketing

Kundeorientering i Marketing

Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i dit marketing? Vi er eksperter i kundeorientering, ...
Kundeorientering i Kundeservice

Kundeorientering i Kundeservice

Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i kundeservice? Hos Loyalty Group er vi eksperter i ...
Kundeorientering i HR

Kundeorientering i HR

Kundeorientering i HR-afdelingen bør aldrig overses. Bliv inspireret og læs mere om de økonomiske argumenter for ...
Kundeorientering i Direktionen

Kundeorientering i Direktionen

Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i direktionen? Loyalty Group er eksperter i ...

Det  siger vores kunder

For os er det afgørende vigtigt, at vi forstår årsagerne til både tilfredshed og utilfredshed hos kunderne – vi vil ikke nøjes med et tal i form af en NPS score – vi vil vide hvad der ligger bag scoren, så vi kan agere og fastholde eller ændre adfærd, når det er påkrævet.
Jeg kan på det varmeste anbefale et samarbejde med Loyalty Group. Det har vi haft i mere end 15 år.

– Jan Askholm, Adm. direktør, BMW Danmark

Jeg har gennem samarbejdet med Loyalty Group oplevet en stor ændring i kundefokusset både internt i Waoo og hos vores partnere, i forhold til at få kundernes reelle oplevelse på dagsordenen. Kundefokus kommer ikke af sig selv, men via en kontinuerlig proces, hvor Loyalty Group har haft en stor andel i at hjælpe os med opbygningen og faciliteringen af den løbende proces. Der er ingen tvivl om, at det har været en god investering for Waoo at arbejde sammen med Loyalty Group.

– Brian Lønroth, Markedsdirektør for Waoo og Fibia

Undersøgelsen har i mange år været anerkendt som en branchestandard i de skandinaviske markeder og hos Lexus ser vi stor værdi i det detaljerede markedsoverblik, som AutoIndex giver os.
Både undersøgelsens resultater og Loyalty Group konsulenternes faglige kompetence er højt værdsat af både os og vores forhandlere. Jeg kan, på baggrund af vores mangeårige samarbejde, på det varmeste anbefale både AutoIndex undersøgelsen og Loyalty Group.

– Jan Christian Holm, Merkesjef, Lexus Norge AS

Vores mangeårige samarbejde med Loyalty Group har været – og er forsat – både inspirerende og direkte værdiskabende, jeg kan kun give dem mine bedste anbefalinger.

– Carsten Nedergaard Hansen, Bredbåndsdirektør, Energi Fyn Bredbånd

Webinarer

Der blev ikke fundet nogle resultater
Workshop og foredrag. Bliv inspireret til øget kundeorientering

Workshops og foredrag

Skab interesse, fokus, åben øjne og inspirér til at tage hul på arbejdet med at styrke fokus på kunderne.

Uanset hvilken funktion, du befinder dig i, leverer vi gerne en motiverende vitaminindsprøjtning.

Emner: