Artikler
Få inspiration til øget kundeorientering
Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.
Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.
Danske NPS Benchmarks 2024
NPS Benchmarks 2024 giver dig en enestående indsigt i 99 navngivne danske virksomheders loyalitetsperformance i ...
Den svære kunst at få alle mand ombord
Transformationens bedste ven er god kommunikation, og du bør virkelig ikke negligere dette punkt i din iver for at ...
Husk at stille dig selv disse tre spørgsmål, når du laver CX-projekter
Brug disse tre simple - og forsimplede - spørgsmål som anker og fyrtårn på din færd gennem kundeloyalitetens ...
Tag bedre hånd om dine kunder – tallene taler for sig selv
Nye kunder er værd at fejre - men dine eksisterende kunder er værd at værne om. Regnskabet går nemlig i dén grad ...
Gamle kunder er guld værd
Det er let at lade sig forblænde af vækststrategier og horderne af potentielle kunder - men du bør dog aldrig ...
Lad CX blive et fundament for vækst
Der er mange veje til vækst, men en af de mest varige går gennem gode kundeoplevelser. Vi gennemgår et par gode ...