Artikler
Få inspiration til øget kundeorientering
Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.
Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.
Kundeanmeldelser – Reel kundeindsigt eller marketingstunt?
Kan gode, offentligt tilgængelige, kundeanmeldelser sidestilles med reel høj kundetilfredshed og -loyalitet?
Net Promoter System 3.0
Udvikl dit Net Promotor Score system til 3.0. ”Winning on Purpose” er obligatorisk læsning for alle, som vil både ...
Har du sikret kundeloyalitet på budgettet?
Kundeloyalitet bør altid tage afsæt i hvilken effekt det kan bidrage med for din virksomhed. Læs mere om at få ...
Er der penge (nok) i jeres kundemålinger?
Bruger I jeres kundemålinger til at styrke kundeprofitabiliteten? Eller måler I kun kundernes loyalitet fordi, ...
Snyder du – eller dyrker du den ægte NPS®-score?
Måler du den ægte NPS Score? Manipulerede NPS® målinger vinder frem i flere brancher, vi hjælper dig med at ...
Vi elsker vores forsikringsselskab
Loyalty Groups “BrancheIndex™ Danmark 2021”, afslører store forskelle i kundernes loyalitet på tværs af 76 ...