Show Me the Money
White paper
Dette white paper synliggør de økonomiske effekter, der følger med en øget kundeloyalitet. Når du har læst det, kan du tage argumenter som styrket kundeloyalitet, større budgetandel og øget kundetilgang med til ledelsesbordet.
Du vil også være i stand til at forstå og lave de regnestykker, som skal slå en tyk streg under, at kundefokus betaler sig!
Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.
Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.
CX Survival guide
Få alternativ hjælp til at uddrive CX-dæmonerne i din virksomhed.
Både CX-orcistens værktøjskasse og CX-Dommedags ...
The 8 most important questions customer-centric leaders ask
Dette white paper (på engelsk) fokuserer på de vigtige spørgsmål, som ægte kundecentriske ledere generelt – og ...
Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?
Kan dine allerede loyale kunder, blive endnu mere loyale? Hos Loyalty Group er vi eksperter i at udvikle din ...
Kundeloyalitetens 10 bud
Dette white paper, skrevet af Mikkel Korntved, beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del ...
Fordele og ulemper ved Net Promotor Score
Hvilke fordele og ulemper er der ved Net Promoter Score? Vi har lavet researchen, som kan puste liv i diskussionen ...
Kundeorientering i Salg
Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i salgsafdelingen? Vi er eksperter i kundeorientering, ...