Forside 9 CX Træning

CX Træning

Bliv klædt på til at arbejde professionelt med kundeoplevelser

Kundeoplevelsen er i dag en afgørende konkurrenceparameter – men det kræver de rette kompetencer på tværs af organisationen.

I samarbejde med CXM Academy tilbyder Loyalty Group træningsforløb, til to forskellige organisatoriske niveauer, der løfter jeres CX-indsats – uanset om målet er at skabe fælles forståelse i hele organisationen eller udvikle specialiserede kompetencer hos nøglemedarbejdere.

Vælg det rette program til din organisation:

  • Grundlæggende CX-træning– Skab et fælles sprog og kundetilgang i hele organisationen
  • CXM Professional – Klæd nøglepersoner på til at drive kundeorienteret forandring

CXM Professional tilbydes både som online forløb og som fysisk workshop – så I kan vælge det format, der passer bedst til jeres behov.

Begge kurser bygger på best practice og er målrettet til henholdsvis ledere og specialister (Professional) samt kundevendte teams (Grundlæggende), der skal kunne omsætte jeres kundestrategi og værktøjer til konkret forretningsmæssig værdi.

CXM Professional – Online

CXM Professional – Online

Udvikl dine CX-færdigheder med CXM Professional træning I samarbejde med vores partner CX Master Academy tilbyder ...
CXM Professional – Workshop

CXM Professional – Workshop

Udvikl dine CX-færdigheder med CXM Professional træning I samarbejde med vores partner CX Master Academy tilbyder ...
Grundlæggende Customer Experience (CX) træning – Online

Grundlæggende Customer Experience (CX) træning – Online

Grundlæggende Customer Experience (CX) træning – Skab en stærk CX-kultur i hele organisationen Vil du som ledelse ...
Customer Journey Specialist – Online

Customer Journey Specialist – Online

Bliv ekspert i kunderejser – og skab målbare forbedringer i kundeoplevelsen Få strategiske og praktiske værktøjer ...
Der blev ikke fundet nogle resultater