White papers

Forside 9 Inspiration 9 White papers

Inspiration til øget kundeorientering

Loyalty Group udgiver med mellemrum white papers om emnet kundeorientering, som du kan downloade som PDF. Vi håber, du bliver inspireret til at øge kundeorienteringen i netop din virksomhed og ønsker dig god læselyst.

Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt, og vi ved, at kunder er guld værd.

Hvis du ønsker yderligere inspiration, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvor vi løbende bringer artikler og nyheder om emnet kundeorientering.

Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse fra Loyalty Group.

Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Indsatsen i forhold til kundeorientering er en kontinuerlig opgave, og der vil for de fleste virksomheder være et løbende forbedringspotentiale. Et potentiale som er en skam at overse, da forbedringer af kundeloyaliteten har en direkte effekt på bundlinjen!
 

Fordele og ulemper ved Net Promotor Score®

Hvad er de vigtigste argumenter for og imod Net Promotor Score® (NPS®), og hvad er der egentlig blevet skrevet om NPS® igennem årene? Vi har lavet researchen, som kan puste liv i diskussionen om NPS® i din virksomhed.
 

Kundeloyalitetens 10 bud

Dette white paper, skrevet af Mikkel Korntved, beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del af enhver virksomheds kundeorientering
 

Kundeorientering i Direktionen

Dette white paper beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde struktureret med kundeorientering i direktionen. Teksten er et uddrag af artiklen "Kundeorientering - loyale kunder er vejen til vækst" som oprindeligt er skrevet af Loyalty Group til Børsens Ledelseshåndbøger.
 

Kundeorientering i HR

Dette white paper beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde struktureret med kundeorientering i HR-afdelingen. Teksten er et uddrag af artiklen "Kundeorientering - loyale kunder er vejen til vækst" som oprindeligt er skrevet af Loyalty Group til Børsens Ledelseshåndbøger.
 

Kundeorientering i Kundeservice

Dette white paper beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde struktureret med kundeorientering i kundeserviceafdelingen. Teksten er et uddrag af artiklen "Kundeorientering - loyale kunder er vejen til vækst" som oprindeligt er skrevet af Loyalty Group til Børsens Ledelseshåndbøger.
 

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Løsninger

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.
 

Vores research

Vi har siden 2003 taget temperaturen på kundeloyaliteten i udvalgte brancher for at kunne rådgive vores kunder på basis af faktuel og opdateret viden.
 

Om Loyalty Group

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.
 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews