Artikler

Forside 9 Inspiration 9 Artikler

Få inspiration til øget kundeorientering

Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.

Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.

CX-managere kæmper ofte kampen alene!

CX er (stadig) ved at lide en stille død! Her gives et bud på 7 årsager, samt en række statistikker der tydeligt beviser værdien i at forbedre kundeoplevelsen.
 

Estimeret: 6 min. læsetid

Bruger dine sælgere tiden på de forkerte kunder?

Loyalty Group kan give dig essentiel viden om hvilke kunder, der er mest værdifulde for din virksomhed.
 

Estimeret: 2 min. læsetid

Kundeanmeldelser – Reel kundeindsigt, eller bare et marketingstunt?

Kan gode, offentligt tilgængelige, kundeanmeldelser sidestilles med reel høj kundetilfredshed og -loyalitet?
 

Estimeret: 9 min. læsetid

Nye NPS® Benchmarks: Så loyale er de danske forbrugere

Hvem er bedst, og værst, til at dyrke sine kunderelationer? I rapporten "BrancheIndex™ Danmark 2022" kortlægges NPS®-scoren for tæt på 100 virksomheder, på tværs af 10 brancher.
 

Estimeret: 6 min. læsetid

Net Promoter System 3.0

”Winning on Purpose” er obligatorisk læsning for ledere, sælgere, kundeservicespecialister, CX-specialister, marketingspecialister, samt alle andre, der både vil deres virksomhed og virksomhedens kunder det bedste.
 

Estimeret: 6 min. læsetid

Har du sikret kundeloyalitet på budgettet?

For at sikre ledelsens udelte opmærksomhed, bør nye CX projekter altid tage afsæt i hvilken effekt det eller de konkrete projekter kan bidrage med rent økonomisk – direkte eller indirekte.
 

Estimeret: 4 min. læsetid

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Løsninger

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.
 

Vores research

Vi har siden 2003 taget temperaturen på kundeloyaliteten i udvalgte brancher for at kunne rådgive vores kunder på basis af faktuel og opdateret viden.
 

Om Loyalty Group

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.
 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews