Forside 9 Inspiration 9 Artikler

Artikler

Få inspiration til øget kundeorientering
Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.

Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.

Seks gode råd til dig, der arbejder med CX

Seks gode råd til dig, der arbejder med CX

Der er fart over CX-feltet, og nogle gange er det sundt at gøre status. Her er seks eviggyldige råd til dig, der ...
CX – Det er tid til en hovedrengøring!

CX – Det er tid til en hovedrengøring!

Hovedløse spørgsmål, anmassende undersøgelser og forkerte parametre. Det er virkeligheden i mange CX-indsatser - ...

Estimeret: 5 min. læsetid

Læs mere her.

Kundeorientering – sådan får du det til at ske!

Kundeorientering – sådan får du det til at ske!

Hvordan omsættes gode intentioner til konkrete forandringer og målbare resultater i arbejdet med kundeorientering? ...

Estimeret: 6 min. læsetid

Læs mere her.

Danske NPS Benchmarks 2023

Danske NPS Benchmarks 2023

NPS Benchmarks 2023 giver dig en enestående indsigt i 98 navngivne danske virksomheders loyalitetsperformance i ...

Estimeret: 5 min. læsetid

Læs mere her.

Drop spareøvelsen – fokuser på optimering!

Drop spareøvelsen – fokuser på optimering!

CX kan ikke "blot" øge bundlinjen, men også sikre økonomiske gevinster - og ikke mindst besparelser - i den ...

Estimeret: 3 min. læsetid

Læs mere her.

CX-managere kæmper ofte kampen alene!

CX-managere kæmper ofte kampen alene!

Her giver vi 7 gode grunde til, hvorfor Customer Experience er vigtigt i din virksomhed, og hvorfor du bør puste ...

Estimeret: 5 min. læsetid

Læs mere her.