Forside 9 White papers 9 CX Survival guide

CX Survival guide

      CX Survival Guide

      Sådan bekæmper du dæmoner og fordriver utilfredshed.

      – Og stadig får en god nats søvn

Få alternativ hjælp til at uddrive CX-dæmonerne i din virksomhed.
Både CX-orcistens værktøjskasse og CX-Dommedags Prepper listen er uundværlige i din kamp mod uhyggelige kundeoplevelser.

Download din CX Survival Guide
Genkend medarbejder-zombierne og lær, hvordan du bekæmper apati, udenomssnak og sikrer forsat fremgang i dit korstog for bedre kundeoplevelser.

Er du klar til et kig på dine CX-indsatser?

Vi har årtiers erfaring med udvikling af en profitabel kundeorientering, og vi hjælper dig gerne videre i dit arbejde for endnu stærkere kunderelationer.

Gør dig klar til CX-kampen med vores GRATIS overlevelsespakke
Gør dig klar til din CX-kamp med vores GRATIS overlevelsespakke. Pakken inkluderer

  • CX-orcist-guiden: Lær de gamle hemmeligheder til at forvise den ”Falske Løfte Poltergeist” og andre uhyggelige CX-dæmoner.
  • Dommedags Prepper listen: Forbered dig på “Zombie medarbejdere”-apokalypsen med vores essentielle tjekliste til at overleve rædslerne i eksempelvis Kundeservice.

 

Vi er er klar at guide dig gennem mørket og hjælpe dig med at bygge mindeværdige kundeoplevelser, der skaber profitabel kundeloyalitet.

CX-Dommedagen er nær… Eller er den?
For virkelig at mestre CX skal du først definere, hvad det betyder for din organisation.

Stræber du blot efter at forbedre kundeservice? Eller forestiller du dig en mere holistisk tilgang, der blandt andet omfatter salg, marketing, produktudvikling og brandopbygning?

Uden denne klarhed og intention risikerer du at blive offer for “CX-Dommedagen.” Operationelle problemer som brudte løfter, medarbejdere der kører på autopilot, og en reaktiv “spøgelsesjæger”-tilgang bliver normen. Du bliver fanget i kortsigtede problemer, hvor du konstant adresserer umiddelbare problemer uden at opbygge et solidt fundament for langsigtet succes.

Denne guide vil hjælpe dig i dette udfordrende miljø – det er en overlevelsespakke, ikke kun til at sikre overlevelse, men faktisk til at kunne trives i denne CX-apokalypse.

Skal vi tale sammen?

Kontakt os for en uforpligtende snak om dine muligheder. Vi skal nok sige til, før dialogen begynder at koste dig penge.
The 8 most important questions customer-centric leaders ask

The 8 most important questions customer-centric leaders ask

Dette white paper (på engelsk) fokuserer på de vigtige spørgsmål, som ægte kundecentriske ledere generelt – og ...
Show Me the Money

Show Me the Money

Vores white paper: "Show Me the Money" klæder dig på til, at skabe fokus på styrket kundeloyalitet, større ...
Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Kan dine allerede loyale kunder, blive endnu mere loyale? Hos Loyalty Group er vi eksperter i at udvikle din ...
Kundeloyalitetens 10 bud

Kundeloyalitetens 10 bud

Dette white paper, skrevet af Mikkel Korntved, beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del ...
Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

Hvilke fordele og ulemper er der ved Net Promoter Score? Vi har lavet researchen, som kan puste liv i diskussionen ...
Kundeorientering i Salg

Kundeorientering i Salg

Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i salgsafdelingen? Vi er eksperter i kundeorientering, ...